Заклад дошкільної освіти (ясла-садок)
Охтирської міської ради в Сумській області
Готуємось до школи із задоволенням

     Шановні батьки! Використовуйте будь-які можливості, щоб приділити своєму малюкові хоч трішки часу. Коли готуєте вечерю, не проганяйте дитину з кухні. Нехай вона, сидячи за столом, малює, вирізає ножицями чи ліпить із пластиліну звірят.
     Ідучи в дитячий садок, запропонуйте дитині називати предмети, які вона побачить (певного кольору чи форми). Або попросіть малюка подумати і сказати, чим схожі, а чим відрізняються: їжак і кактус, вовк і собака, телевізор і комп'ютер тощо.
Граючись, малеча отримує задоволення і масу позитивних емоцій.

Гра «Жуки»
Ось жуки розправили крила і полеті­ли: «Ж-ж-ж» (діти бігають по кімнаті).
— Яку пісеньку співає жук? — запитує дорослий.
— Ж-ж-ж, — відповідають діти.
Давайте скажемо слово «жук» так, щоб почути пісеньку «ж-ж-жук» (діти охоче повторюють слово, «гудуть», вслухаються у пісеньку жука).

Гра на розвиток пам'яті та уваги «Хто сховався?»
Посадіть у ряд 4—5 будь-яких іграшок і попросіть дитину уважно роздивитися їх. Потім попросіть її заплющити очі, а в цей час  заховайте одну з іграшок. Спитайте у дитини, хто сховався?
Згодом можна ускладнювати завдання: ховати декілька іграшок, міняти їх місцями і т. д. І щоразу просіть малюка, щоб він говорив те, що помітив.

Гра на розвиток уваги «Смішні ма­люнки»
Дошкільники дуже люблять знаходити відмінності на двох схожих між собою малюнках. Також корисні для розвитку уваги малюнки, де художник «випадково» дещо переплутав. Такі малюнки можна намалювати самостійно. І що смішнішими будуть, то краще. Нехай дитина не тільки покаже невідповідності, але й пояснить, чому вона так вирішила.

Гра «Здогадайся, що приховано»
У цій грі дитина має вміти уявляти предмети за їхнім словесним описом та описувати різні предмети.
Заховайте якусь іграшку, потім опишіть її зовнішній вигляд, наприклад: «Жовтого кольору, дзьоб гострий» (курча). Якщо дитина здогадалася, віддайте їй іграшку. Потім дитина сама ховає предмет і описує його.
Грана розвиток уяви, творчого мислення «Чого на світі не буває?»
Запропонуйте дитині намалювати те, чого на світі не буває. Попросіть розповісти, що вона намалювала. Гра пройде веселіше, якщо ви також візьмете участь у малюванні.

Гра на розвиток навичок лічби «Назви сусідів»
У грі можуть брати участь двоє або більше дітей. Гравці стають у коло, один бере м'яч. Кидає його партнеру, називаючи число від 1 до 10. Той, хто впіймав м'яч, має назвати сусідні числа (на одне більше та на одне менше від названого). Після цього він називає своє число і кидає м'яч далі.

Вправи на розвиток тонкої моторики руки «Впевнені пальчики»
  • Змальовування графічних зразків (геометричних фігур та візерунків різної складності).
  • Обведення за контуром геометричних фігур різної складності з послідовним збільшенням радіуса
  • Обведення (за зовнішнім контуром) або його зменшення (обведення за внутрішнім контуром).
  • Вирізання фігури з паперу за контуром (плавно, не відриваючи ножиць від паперу).
  • Розфарбування та штрихування (потрібно цьому заняттю надати ігрової форми, щоб дітям було цікаво).
  • Складання різних візерунків із мозаїки.
  • Пришивання гудзиків. Дошкільники дуже люблять таке заняття, воно їм надає відчуття дорослості і значущості.
  • Нанизування бісеру, намистинок або вер­мішелі. Усе це має проходити в ігровій формі.
Вправи та ігри на розвиток великої мо­торики «Ось який я спритний»
  • Ігри з м'ячем.
  • Ігри з резинкою.
  • Комплекс різноманітних спортивних ігор та фізичних вправ.
Ігри типу «Мисливець» (влучання в ціль різними предметами — м'ячем, стрілами, кільцями тощо).
 
                                                                              
 
 


Коментарі:


Ім’я: