Проект "Казковий дивосвіт"
                                    Зміст роботи з дітьми
Вид  діяльності Зміст роботи
Мотиваційний етап                                                                                                      1 день
Проектне заняття
(інтелектуально -мовленнєвий розвиток)
 
 
ТЕМА: «В гості казка завітала»
Створення мотивації: знаходження рукавички.
Мета : Виховувати у дітей інтерес до казок; збагатити новими  враженнями та переживаннями, виявляти ініціативу у спілкуванні з дітьми.    Сприяти розвитку ініціативи, активності під час обговорення спільного задуму, внесення пропозицій  до «дерева цілей»;виявляти знання дітьми казок, казкових героїв; спонукати дітей вносити пропозиції до «дерева цілей»  
Завдання :
  • Вислуховувати один одного, бути доброзичливими;
  • Не заважати, не перебивати одне одного;
  • Висловлювати думки, спільно виготовляти атрибути до казок.
 Спостереження За станом погоди. Які зміни відбулися в природі  з приходом зими?
 Ігрова діяльність  Дидактичні ігри : «У гостях у казки», «Добре-погано», «Що зайве?»
 Рухливі ігри: «У ведмедя  у бору», «Цілься точніше», «Зроби фігурку».
 Творча гра : «Казкові мандрівки». 
 Робота поза  заняттями  Бесіда  «Які казки ви любите?»
 Художня праця   Тема : Виготовлення «дерева цілей»
 Мета : Виховувати  вміння  ставити перед собою мету;планувати і  організовувати хід роботи, добирати потрібний матеріал,  вдосконалювати навички вирізування і охайного малювання.
 Робота з батьками  Підшукати по темі матеріал «Українські народні казки»
                                                              
Інформаційний етап                                                                 2 день                                                                                  
Цільова прогулянка Тема:  «Екскурсія до казкового містечка»
Мета: Викликати у дітей бажання відвідати парк, у якому знаходиться казкове місто. Виховувати допитливість, інтерес до народних казок; вміння розуміти персонажів, висловлювати своє ставлення до різних вчинків  героїв, вміння складати свої казки. Розвивати образну пам'ять , зв’язне мовлення. Навчити дітей розуміти зміст казок.
Спостереження Помилуватися красою  рідної природи ,бачити найпрекрасніше в усіх її порах року.
Ігрова діяльність Дидактичні ігри : «Опиши героя казки», «Впізнай за описом», «Салат з казок».  (ТРВЗ)
Рухливі ігри : «Зайці і вовк», «Не запізнюйся», «Відгадай по голосу».
Творча гра : «Будівництво казкових будинків».
Трудова діяльність Збирання шишок для казки – гри.
Мета :виховувати бажання збирати шишки, відбираючи найкращі
Індивідуальна робота Робота з дітьми на розвиток уяви, вміння імітувати, перевтілюватися у героя казки, тваринку: ведмедя, зайчика, лисичку, вовчика.
Робота  з батьками Провести консультацію  «Виховання дітей казкою» (нетрадиційні методи роботи з казкою ).
 
Інформаційний  етап                                                                  3 день
Проектне заняття  (соціально-природничий   розвиток) Тема : «Казочка з книжечки» Як до нас приходить книжка.
Мета :виховувати бережливе ставлення до книг, вміння користуватися ними ; розвивати пізнавальну  активність ; дати знання про процес створення книг;  ознайомити з професіями людей, які виготовляють книги, з назвами її частин.
Ігрова діяльність Дидактичні ігри : «Продовж казку»,  «Назви  перший звук» , «Зроби героїв красивими» .
Рухливі ігри : «Знайди свій будинок» , «Хто далі кине», «Знайди свого персонажа».
Сюжетно рольова гра : «Бібліотека».
Творча гра : «Іграшковий казковий магазин».
Спостереження   За небом (кольорова гамма, хмари).
Бесіда: «Хто живе на небі» . Придумати казку про небо.
Трудова діяльність  Життя казкових іграшок; прибирання в ігровому куточку.
Робота з батьками  Провести консультацію « Найкращі казки моєї дитини». 
                                                                 
 Репродуктивний етап                                                                 4 день
Проектне заняття                           (логіко-математична діяльність)
 
Тема : «В гостях у казки».
Мета : Визначити рівень знань  про числа в   межах 5, познайомити з цифрою 6,вправляти в умінні лічити порядковою і кількісною лічбою,                відповідати на запитання «скільки?»;розширити обсяг знань про геометричні фігури. Розвивати пізнавальні  здібності . Виховувати допитливість, інтерес до математики.
Спостереження За сонечком. В яких казках є сонечко? Який настрій  виникає після появи сонечка?
Ігрова діяльність  Дидактичні ігри: «Впізнай казку», «Почни казку – ми закінчимо», «Чого не стало».
Рухливі ігри: «Вовк і зайці», «З купинки на купину», «Знайди собі пару».
Творча гра : «Навпаки»
Трудова діяльність Виготовлення чарівних  яблучок – призів  до вікторини.
Пошуково-дослідницька діяльність Казкові герої в гостях. Розширити знання дітей про особливості різних матеріалів.
Індивідуальна робота
 
З окремими дітьми складання казок за серією малюнків.
Робота з батьками Пропонувати батькам удома у вечірні години подорожувати казками.
                                                                          
 Узагальнюючий етап                                                              5 день
Проектне заняття     
(Інтелектуально - мовленнєвий розвиток, художньо-природничий)                    
Тема :  Вікторина «В гостях у казки»
Мета: узагальнити і систематизувати знання дітей про казку ,вміння висловлювати свою думку та ставлення до казкових героїв та їх вчинків,  згідно з ситуацією.
Ігрова діяльність. Дидактичні ігри: «Знайдіть казкового героя», « Складіть казочку», «Фантазери».
Рухливі ігри: « Хто перший до тваринки», «Через струмок», «Хто далі кине».
Творча гра : «Казкові мандрівки»
Спостереження  За купчастими хмарками. Пофантазувати ,на що схожі хмарки. Яку казку знаєте про казку.
Трудова діяльність  Прикрасити  рукавичку до казки «Рукавичка»
Індивідуальна робота Розучити з дітьми вірші-слова  героїв казочки « Рукавичка» для показу дітям.
Конструювання з різних матеріалів. Тема : До сюжету казки «Рукавичка»
Мета : Стимулювати творчу ініціативу, винахідливість поєднанні різних матеріалів. 
Робота з батьками
 
Запропонувати щоденно читати дітям казки , звертати увагу на зачин, кінцівки, вивчити деякі з них.
                                                                           
Творчий етап                                                                              6 день
Творчий захід Тема : Виготовлення  книжечки «Казковий дивосвіт»
Мета: Виховувати у дітей уміння спільно  планувати свою роботу, цікавість до виконання спільного завдання; викликати бажання створити свою казку;розвивати увагу ,фантазію; створити всі умови для вияву  активності  та ініціативи дітей під час  поетапного виготовлення дитячої книжки. 
Ігрова діяльність Дидактичні ігри: «А, що було б, якби…», «Придумай далі»,  «Виклади казочку з ґудзиків, кришечок».
Рухливі ігри:»Миші в коморі», «Через струмок» , «Знайди свого  персонажа»
Творча гра: уявіть себе казковим героєм.
Спостереження За вітром. Складіть казочку про вітер.
Трудова діяльність Спільна праця  на майданчику
Робота з батьками Оформити ширму  « Казковий дивосвіт»

                                                                       
Рефлексійно-оцінювальний  етап                                          7 день
Проектне заняття     (інтелектуально - мовленнєвий розвиток ,художньо-природничий  розвиток)                   Тема : «З казочкою ми дружимо».
(Подорож у минуле, підбиття підсумків)
Мета : здійснити з дітьми уявну подорож у минуле , допомогти проаналізувати період від початку до кінця пройденого етапу, самостійно оцінити свою участь у діяльності , свої успіхи і невдачі, стимулювати бажання об’єктивно  оцінити діяльність своїх товаришів, помітити і підкреслити успіх кожної дитини, в якомусь виді роботи, формувати почуття гордості за те ,що зуміли довести розпочату справу до кінця.
Спостереження  Пригадати з дітьми  за чим спостерігали впродовж  всіх етапів, за чим  би ще хотіли спостерігати.
Ігрова діяльність Пригадати , які нові ігри вивчили, які сподобались, в  які ігри грали самостійно.
Індивідуальна  робота   Оцінювання своєї діяльності.
Робота з батьками Заохочувати бажання дітей. Показати своїм  батькам  виготовлені книжечки, казкових персонажів.

                                                                                     


Коментарі:


Ім’я: