Через гру дитина входить у світ дорослих, опановує духовними цінностями, засвоює попередній соціальний досвід. Можна вважати, що в грі дитина здобуває вперше урок колективного мислення. Ця обставина має принципово важливе значення, якщо взяти до уваги, що майбутнє дитини пов'язано з суспільно корисною працею, найголовніше якість якого - спільне колективне рішення задач, спрямованих на досягнення спільної мети.
В останні роки в дошкільних закладах посилилася увага до ігрової діяльності дітей, для того, щоб гра зайняла гідне місце у освітньо - виховному процесі.
Саме для закріплення знань та поповнення нових по сюжетно-ігоровій діяльності 20.11.2018 року у дошкільному закладі була проведена педагогічна рада на тему «Сюжетно-рольова гра – засіб формування у дошкільників елементарних знань про навколишній світ», на якій були розглянуті такі питання:
1. Значення сюжетно-рольових ігор в соціальному вихованні дитини.
- Сюжетно-рольова гра, як засіб розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку.
- Про підсумок анкетування «Про проблеми організації ігрової діяльності в сучасному дитячому садку».
- Про результати вивчення стану сюжетно-рольової гри в групах дітей раннього та дошкільного віку (за результатами тематичної перевірки).