Заклад дошкільної освіти (ясла-садок)
Охтирської міської ради в Сумській області

Звіт директора

перед педагогічним колективом і громадськістю за 2024-2025 н.р.

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Ластівка» загального розвитку, розміщений у пристосованому приміщенні загальною площею – 577,1 м.кв.  Площа присадибної ділянки – 0,4390 кв.м.  Проектна потужність закладу – 44 місця. Засновником і власником закладу дошкільної освіти є Охтирська міська рада. Заклад знаходиться за адресою: 42700, Сумська область, місто Охтиркка, вулиця Сумська, 17. Інтернет-сайт: lastivka.sumy.ua.

Заклад дошкільної освіти «Ластівка» здійснює свою освітню діяльність відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Статуту закладу, затвердженого рішенням сесії Охтирської міської ради № 617-МР від 20.12.2022.

ЗДО «Ластівка» є закладом, який в своїй діяльності поєднує всебічний, гармонійний розвиток особистості дитини, надає їй необхідної компетентності для подальшого формування у дітей цілісної, реалістичної картини світу, основ світогляду.

Мова освітнього процесу та мова повсякденного спілкування у ЗДО – українська.

Прийом дітей до закладу дошкільної освіти в 2024-2025 навчальному році здійснювався відповідно до електронної реєстрації, згідно заяв батьків.

Режим роботи ЗДО «Ластівка»: п’ятиденний з 8.00 до 17.00. 

В 2024-2025 н.р. в закладі функціонувало 3 вікових групи:

№ з/п

Вікова група

Кількість дітей на 1.09.2024

Режим роботи групи

1

Група раннього віку «Суничка»

4

6 год

2

Різновікова група «Калинка» (молодший та середній дошкільний вік)

18

9 год

3

Група старшого дошкільного віку «Малинка»

14

6 год

 

 

36

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У зв’язку з тим, що внаслідок російської воєнної агресії зберігається загроза для життя і здоров’я дітей та за відсутності укриття, у 2024-2025 навчальному році освітній процес організовано у дистанційному форматі шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій Viber, Telegram, YouTube. Працівники частково перебували на простої. 

Упродовж 2024-2025 навчального року педагогічний колектив керувався основними нормативно-правовими актами функціонування сучасної системи дошкільної освіти, які визначалися основними державними документами та положеннями. Діяльність закладу дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану здійснювалась з урахуванням листа Міністерства освіти і науки України від 27.08.2024 № 1/15368-24 «Щодо організації освітнього процесу в 2024/2025 навчальному році у закладах дошкільної освіти».

У закладі збережено раніше створений життєвий простір необхідний для якісного проведення освітньо-виховного процесу. Все устаткування, ігрові осередки, ігровий та методичний матеріали зберігаються у належному стані.

Дошкільний навчальний заклад укомплектований педагогічними кадрами та фахівцями: директор – 1особа, вихователь-методист – 1особа, керівник музичний – 1особа, практичний психолог – 1особа, інструктор з фізичної культури – 1особа, вихователі – 3 особи.

Всі педагоги мають відповідну фахову освіту й достатній практичний досвід. Вищу освіту мають 6 педагогів.

Усього педагогічних працівників

Вища категорія

І категорія

ІІ категорія

Спеціаліст

Стаж роботи до 20 років

Стаж роботи більше 20 років

7

2 (29%)

2 (29%)

2 (29%)

1 (13%)

3 (43%)

4 (57%)

 

 

 

 

 

У 2024-2025 навчальному році робота закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Ластівка» була направлена на реалізацію завдань Базового компонента дошкільної освіти та програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі» (наук.кер. Кононко О.Л.)  та навчально-методичними посібниками, що рекомендовані Міністерством освіти і науки України для використання в закладах освіти в поточному навчальному році. Варіативна частина Базового компонента дошкільної освіти реалізовувалася за чинними парціальними освітніми програмами:

– «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. Лохвицька Л. В.);

– «Скарбниця моралі», програма з морального виховання дітей дошкільного віку (авт. Лохвицька Л.В.) (педагогічна рада, протокол №4 від 29.08.2024р.).

Пріоритетним напрямком діяльності закладу у 2024-2025 н.р. було  збереження, зміцнення психічного та фізичного здоров’я дітей дошкільного віку в нових соціальних умовах воєнного стану.

               Освітня діяльність у ЗДО спрямовувалась на виконання пріоритетних завдань на 2024-2025 навчальний рік:

1.Формування у дошкільників здоров’язбережувальної компетентності шляхом оновлення змісту фізкультурно-оздоровчої роботи та забезпечення безпечних умов організації освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні.

2. Формування національно-патріотичної самосвідомості дошкільників у різних видах діяльності

3.Оптимізовувати роботу з ігрової діяльності - як природного ресурсу дитини для подолання кризових ситуацій.

4.Формування життєвої компетентної особистості шляхом використання інноваційних та освітніх технологій.

Згідно перспективного плану атестації та курсової перепідготовки педагогічних кадрів у 2024-2025 н.р., курсову перепідготовку при СОІППО пройшли 2 педагога. Результати атестації педагогічних працівників 2025 року: Кулініч Л.І., підтверджена кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», Шевченко-Годун Н.С. присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії». Спостерігається позитивна тенденція у підвищенні кваліфікаційного рівня педагогів закладу. Педагоги мають можливість самостійно працювати над вдосконаленням своєї фахової майстерності, долучатися до участі у тренінгах, семінарах, вебінарах, майстер класах за різними професійними темами і проблемами. Найбільш активно в цьому напрямку працювали вихователі Кушнарьова Л.М., Шевченко-Годун Н.С.

Методична робота у закладі дошкільної освіти була спрямована на підвищення професійного рівня педагогів. Участь педагогів у методичних заходах стимулювала творчі пошуки вихователів, сприяла впровадженню сучасних інноваційних та інформаційно-комунікативних технологій в освітній процес. Кількісний і якісний аналіз оцінювання методичних заходів, показав, що всі вони носили науково-методичний і пізнавальний характер, сприяли ефективному росту фахової майстерності педагогів.

Всі форми методичної роботи планувались з урахуванням загальної та професійної компетентності педагогів та безпекової ситуації.

Упродовж  навчального року для вирішення пріоритетних завдань проведені заходи для педагогів закладу: педагогічні ради «Формування в дітей безпечної поведінки в довкіллі з урахуванням умов воєнного (післявоєнного) стану» (29.11.2024), «Логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку: інтеграція в освітній процес» (21.02.2025), семінар-практикум «Сучасні підходи до організації роботи з формування навичок безпечної поведінки у дошкільників» (22.11.2024), семінар «Логіко – математичні ігри як засіб формування мислення» (14.03.2025), тренінг «Запобігання насильству і дошкільному середовищі» (16.12.2024), «Мої ресурси: Профілактика емоційного вигорання педагогів» (17.01), педгодини «Формуємо у дітей знання про про власну безпеку» (09.10.2024), «У здорового тіла — здоровий рух: оптимізуємо фізичний розвиток дошкільників» (09.04.2025), круглий стіл «Формування комунікативної компетентності дошкільнят» (15.01.2025). Під час проведених заходів педагоги отримали знання про сучасні практичні методи та прийоми щодо формування національно-патріотичного виховання дошкільників, які мають інтерактивний характер та спрямовані на підвищення якості освітнього процесу.

Вихователем-методистом Кулініч Л.І. щомісяця надавались індивідуальні та групові консультації з метою удосконалення професійної майстерності педагогів щодо ефективної організації  життєдіяльності дошкільнят. Під час консультацій, педгодин педагогічні працівники закладу мали можливість познайомитись з інформацією про досвід роботи закладів дошкільної освіти міста, з нормативними документами, новими технологіями, новинками методичної літератури. Крім того, педагоги визначили для себе теми самоосвіти, які ґрунтовно опрацьовували й фіксували результати у щоденниках самоосвіти та підвищення професійного рівня педагогів, звітували про результати самоосвіти на педгодині. Підвищенню рівня професійної майстерності сприяла участь педагогів закладу в засіданнях професійних спільнот вихователів, які проводились консультантами Центру професійного розвитку педагогічних працівників, обласних онлайн-семінарах, які демонструвались на каналі YouTube Сумським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти.

Упродовж навчального року працювала ініціативна група вихователів з питання: «Формуємо у дітей знання про власну безпеку». Результатом діяльності є виготовлений ігровий посібник-лепбук «Безпека життя дошкільника» з використанням дидактичних ігор у дошкільних групах відповідно до блочно-тематичного планування на рік.

За час дистанційної роботи впродовж року педагоги велику увагу приділяли участі в різноманітних онлайн-курсах, тренінгах. Педагоги пройшли цікаві вебінари з  актуальних на сьогодні тем: «Академія ШІ для освітян від Google», «Нова технологія планування освітнього процесу в ЗДО», «Дивись, слухай, спрямовуй: як вихователям підтримувати себе та дітей у надзвичайних ситуаціях», «Особливості роботи з інтерактивними дошками: досвід та ефективні практики», «У країні цифрових чудес та дружнього штучного інтелекту», «Забезпечення освітою осіб з особливими освітніми потребами у воєнний та післявоєнний періоди», «Перша до медична допомога в умовах війни» та ін. Педагоги отримали сертифікати за участь.

У рамках обласного фестивалю-огляду фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти «Світ дошкілля» вихователь Кушнарьова Л.М. у номінації «Інтерактивний посібник дітям дошкільного віку» посіла ІІІ місце з посібником «Україна – моя Батьківщина».

Вихователь Шевченко-Годун Н.С. підвищила свою кваліфікацію в  Академії цифрового розвитку на тему «Використання Google-інструментів для організації навчання», «ШІ в освітньому процесі».

У січні 2025 року заклад узяв участь у конкурсі «Монети вдячності»  в межах Всеукраїнської благодійної акції  #SuperCoins, за що отримав грамоту.

Вихователь-методист Кулініч Л.І. є керівником міської професійної спільноти  вихователів молодшого дошкільного віку.

21 лютого 2025 року під час творчого звіту педагоги Кулініч Л.І. та  Шевченко-Годун Н.С презентували свої власні розробки  та посібники. Напрацьовані ними матеріали відповідають програмовим вимогам та віковим особливостям дітей.

Для вдосконалення освітнього  процесу в ЗДО, підвищення фахового, професійного рівня педагогічного колективу, його комп’ютерної обізнаності, педагоги постійно користуються  корисними Інтернет-адресами, створюють та використовують власні освітні ресурси (методичні розробки, презентації, онлайн-заняття тощо). 

Аналіз методичної роботи свідчить, що колектив вихователів збагатився педагогічними знаннями, які допоможуть на практиці систематизувати роботу з виховання та навчання дітей дошкільного віку, підвищилась професійна майстерність, ініціатива та творчість педагогів. В цілому, організацію методичної роботи в дошкільному закладі можна вважати задовільною. Аналіз анкетування педагогів з питань оцінки методичної роботи та вивчення пропозицій щодо її покращення свідчить про задоволення професійних потреб педагогів у фаховому рості. Аналізуючи рівень та результативність освітнього процесу, слід відмітити, що він будується на демократичних засадах із застосуванням педагогіки партнерства та використання сучасних освітніх технологій. 

У здійсненні внутрішнього моніторингу якості освіти використовувались тематичні та вибіркові вивчення освітньої діяльності, підсумки яких узагальнювались та заслуховувались на педагогічних годинах та педагогічних радах.

Виконуючи завдання, які намічені у річному плані роботи, педагогічний колектив закладу у 2024-2025 навчальному році знаходив оптимальні форми, методи, прийоми, засоби освітньої діяльності та психологічний супровід дошкільнят, створював умови для їх успішного розвитку, засобами інформаційно-комунікативних технологій. 

   У 2024-2025 навчальному році багато уваги приділялося роботі з батьками шляхом використання інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій. Завданням педагогів на даному етапі було налагодження взаємодії з родинами вихованців через впровадження дистанційного навчання і виховання. Здійснювався зворотній зв'язок щодо поданого матеріалу педагогами, та результатів опрацювання його дітьми. Асинхронно надавались короткі інформаційні повідомлення відносно змісту завдань, які пропонувалися дітям. Педагоги надавали батькам рекомендації щодо здійснення освітньої роботи та надсилали посилання з розвиваючими завданнями, аудиоказками, піснями, покроковим виконанням поробок, фізхвилинками та фізичними вправами в мережі Інтернет.

Найпоширенішими формами спілкування у 2024-2025 н.р. під час роботи закладу в умовах воєнного стану були соціальні мережі та месенджери: 

  • Viber - де були створені батьківські чати для спілкування та отримання інформації; 
  • Telegram – для обміну фото, відео файлами та участі у різноманітних конкурсах , 
  • на Фейсбуці створено групу   для взаємодії, обміну досвідом, творчими ідеями всіх учасників освітнього процесу;
  • сайт ЗДО - для інформування працівників, батьків та відвідувачів сайту про основні напрями діяльності закладу. 

Перевага надавалася соціальній мережі Viber, де були створені групи для батьків та інформуванню батьків про діяльність закладу за допомогою Інтернет-сайту. Батьки мали змогу бути обізнаними про діяльність закладу, через сторінки «Фотогалерея», «Новини» дізнавалися про заходи, які проводилися у закладі. Найактивніші із батьків долучалися до участі в освітніх заходах онлайн надсилали малюнки, фото, відео для виставок і конкурсів. Через сторінки сайту батьки отримували консультативну допомогу спеціалістів закладу. 

Отриманий досвід дистанційної роботи однозначно слугує підвищенню професійної компетентності. Дана робота відкрила нові можливості: відбулося широке ознайомлення з матеріалами з даної теми, що пропонуються в інтернет середовищі; проведено аналіз такого матеріалу; підібрано тематичні посилання; запущено механізм більш тісної комунікації з батьками вихованців; випробувано альтернативу традиційної форми організації освітніх послуг.

Найактивніші із батьків надсилали (фото-, аудіо-, відео-), залучалися до участі в акціях, фото-виставках і конкурсах, організованих закладом.

Фізичне виховання здійснюється відповідно до вимог Базового  компоненту дошкільної освіти України, програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі». У закладі створені необхідні умови для якісного проведення фізкультурних заходів. Спортивна зала обладнана необхідним обладнанням.

В ЗДО створені належні умови для фізичного виховання дошкільників в наявності фізкультурна зала, яка оснащена необхідним сучасним спортивним інвентарем.  В кожній групі є атрибути для загартування, масажу стоп – «килимки здоров’я», зроблені власноруч та промислового виробництва; для загартування - «доріжки здоров’я», які заповнювались каштанами, морською сіллю. Санітарно-гігієнічні умови у ЗДО відповідають Санітарному регламенту. 

Музичний розвиток вихованців упродовж року здійснювався за розділами: співи, слухання музики, музично-ритмічні рухи, танці та був зорієнтований на виховання в дітей художніх потреб, інтересу до прекрасного, розвитку емоційних відчуттів, музичних здібностей. У процесі музичного виховання діти ознайомлювалися з різними музичними творами, набували навичок слухання музики, співу, музично-ритмічних рухів. 

На виконання ст.22 Закону України «Про дошкільну освіту», відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти» від 14.12.2011 року, наказу МОН №54 від 16.01.2020 «Про затвердження порядку проведення моніторингу якості освіти», плану роботи ЗДО на 2024-2025 навчальний рік, в закладі дошкільної освіти був проведений моніторинг досягнень дітей тільки з дітьми старшого дошкільного віку, так як заклад працює в дистанційному форматі. В межах проекту ЮНІСЕФ «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні» з метою проведення  моніторингу дітей старшого дошкільного віку був розроблений посібник «Здійснюємо моніторинг освітніх досягнень дитини старшого дошкільного віку», який дає змогу провести моніторинг з дітьми в онлайн-режимі. Посібник містить рекомендації щодо діагностики та підтримки розвитку дитини для педагогів закладів дошкільної освіти та батьків вихованців з метою організації своєчасної ефективної компенсаторно-розвивальної роботи з дітьми які набувають дошкільну освіту в умовах воєнного стану дистанційно та повоєнного відновлення дошкільної освітньої галузі враховують  розмаїття  форм  організації освітнього процесу  та  необхідність  збереження  специфіки і  традицій навчання й виховання дітей дошкільного віку,  галузі України. Пропоновані рекомендації  важливість моніторингу освітніх досягнень дитини напередодні вступу до школи, а також необхідність врахування індивідуальних освітніх втрат і розривів, що мають місце в сучасній освітній ситуації. Всього було продіагностовано 9 дітей групи старшого дошкільного віку і маємо такі результати:

Освітні лінії

Загальний бал

Середній бал

Особистість дитини

29.8

3.9

Дитина в соціумі

26.6

2.95

Гра дитини

28.7

4.9

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

29.8

3.2

Дитина у природному довкіллі

30.1

3.4

Дитина у світі мистецтва

29.5

3.1

Мовлення дитини

30.1

3.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зведені результати свідчать про те, що загалом діти старшого дошкільного віку засвоїли завдання освітніх ліній Базового компонента і вимог освітньої програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі» на достатньому рівні та готові до навчання в школі.

   Робота психологічної  служби закладу дошкільної освіти упродовж  2024-2025 навчального року була узгоджена з пріоритетними річними завданнями  закладу та спрямована на вирішення основних річних  завдань: 

1. Сприяти повноцінному розвитку особистості вихованців на кожному віковому етапі, здійснювати психологічний супровід.

2. Здійснювати пстихологічну підтримку здобувачів освіти з числа соціальнонезахищених категорій 

3. Сприяти формуванню життєстійкості та стресостійкості учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану.

4. Збереження і зміцнення психічного здоров’я  всіх учасників освітнього процесу в умовах війни.

5. Забезпечити захист прав і свобод дітей, сприяти створенню безпечного середовища.

6. Підвищити професійну компетентність практичног психолога у напрямі оволодіння сучвасними технологіями психологічної допомоги.

На сайті ЗДО практичним психологом створено сторінку де висвітлено роботу психологічної служби.

На вебсайті оприлюднено інформацію стосовно запобігання та протидії проявам булінгу:

  • правил поведінки здобувачів освіти в закладі освіти;
  • плану заходів закладу освіти, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню);
  • процедури подання учасниками освітнього процесу заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти (форма заяви, примірний зміст, терміни та процедуру розгляду відповідно до законодавства тощо);
  • порядку реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування).

На початку навчального року педагоги закладу провели опитування батьків про зручність взаємної співпраці всіх учасників освітнього процесу. Майже всі батьки визначились, що роботу потрібно проводити асинхронно у вайбері, обґрунтовуючи це тим, що батьки можуть в зручний для них час проводити роботу з дітками, попередньо проконсультуватися, за потребою, з вихователями. Враховувався режим подачі електроенергії по місту, та кількість дітей в родині з якими немає можливості проводити заняття (уроки) водночас.

Безпека життєдіяльності дітей в сучасних умовах – одне з актуальніших питань сьогодення. Підготувати дитину до уміння знаходити вихід з надзвичайних ситуацій, небезпечних для життя і здоров’я, можливо лише сформувавши у неї систему знань про основи безпеки життєдіяльності людини і суспільства, розвинувши практичні навички збереження життя і здоров’я. Заплановані заходи з цивільного захисту спрямовувалися на забезпечення готовності та оперативності реагування на можливі надзвичайні ситуації, реального захисту від їх наслідків. Упродовж 2024-2025 навчального року приділялася увага створенню безпечних умов для дітей в умовах воєнного стану, діям у надзвичайних ситуаціях. 

У закладі дошкільної освіти відсутнє приміщення (будівля), яке можна було б облаштувати та використовувати як найпростіше укриття. Враховуючи безпекову ситуацію, освітній процес у закладі було організовано у дистанційному форматі. Найближча захисна споруда знаходиться на території ліцею імені Б.Д. Антоненка-Давидовича за адресою вул. Сумська, 4 на відстані 350 м. Станом на 01.05.2025 уточнено й затверджено плани евакуації учасників освітнього процесу і працівників. Перелік укриттів у місті знаходиться в інформаційному куточку. 

Освітня робота з дітьми дошкільного віку проводилася згідно з вимогами Базового компонента дошкільної освіти і спрямовувалася на формування достатнього та необхідного рівня знань та умінь дитини для безпечного перебування в навколишньому середовищі, елементарних норм поведінки у надзвичайних ситуаціях і запобігання пожежам від дитячих пустощів з вогнем. Згідно річного плану роботи в період з 27.01 по 31.01 та 21.04 по 25.04.2025 н.р. були організовані онлайн-Тижні безпеки дитини, метою яких було: закріпити у дітей уявлення про можливі небезпечні ситуації техногенного, природного, медичного, біологічного характеру та відпрацювати стереотипи поведінки дошкільників під час виникнення надзвичайних ситуацій в умовах правового режиму воєнного стану. 

Під час тижнів безпеки у ЗДО з дітьми педагоги проводили онлайн-форми роботи, відповідно до тематичних днів: «Дитина і побут. Пожежна безпека», «Дитина і вулиця. Правила дорожнього руху», «Дитина і гра. Мінна безпека», «Дитина і природа. Екологічна безпека», «Здоров’я дитини. Особиста безпека».

Педагоги організували онлайн-бесіди «Сірники не для дітей. Заборонні правила пожежної безпеки», «Правила поведінки на дорозі. Військовий транспорт», «Пес Патрон про вибухово-небезпечні предмети», «Небезпечні ігри під час ігор з тваринами», «Чистота - запорука здоров’я». 

З метою безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку та створення у них стереотипів безпечної поведінки, педагогами проводилась планомірна робота з цього питання.  Батькам надавалися рекомендації та поради з питання запобігання дитячого травматизму в сучасних умовах на теми:  «Поради батькам, як підтримати дитину під час війни»; «Як допомогти дитині навчитися стійкості у воєнний період»; серія освітніх відео з песиком Патроном «Навчаємось мінної безпеки» від ЮНІСЕФ спільно з ДСНС України; «Психотерапевтичні казки для дітей під час війни»; «Правила поводження з вибухонебезпечними предметами»; «Мультики, книги, казки, що допоможуть відволікти дітей під час перебування в укритті».

Тільки завдяки спільним зусиллям педагогів, психологів, медиків, батьків у справі охорони життя і збереження здоров’я дошкільнят можна не тільки захистити їх від небезпеки, а й закласти основи безпечної поведінки, підгодувати до подальшого самостійного життя.

У закладі постійно здійснювався контроль за дотриманням безпечних умов праціВиконання вимог із питань охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки розглядалися на виробничих нарадах, нарадах при директорові, зборах трудового колективу. З працівниками закладу вчасно проведені всі види інструктажів. У ЗДО встановлено тривожну сигналізацію. Адміністрація спільно з уповноваженим представником від трудового колективу працювали над впровадженням державної політики в галузі охорони праці. Навчання з питань охорони праці для відповідальних осіб при СОСЦОП пройшли директор і завгосп. Навчання уповноваженого представника від трудового колективу заплановано на вересень 2025 року. Поряд з цим не відпрацьовані практичні дії захисту учасників освітнього процесу через дистанційний формат освітнього процесу.

Належним чином проводилась робота по забезпеченню повноти обліку та даних про дітей пільгового контингенту. Щомісяця уточнювалися списки сімей пільгових категорій копії документів, що підтверджують статус дітей певної пільгової категорії. Вчасно надавалися звіти, списки дітей та дані про них до районного управління освіти і в соціальні служби. У 2024-2025 навчальному році в закладі знаходилося  троє дітей пільгових категорій, з них:

Категорія дітей

К-ть

  1.  

дітей-сиріт 

-

  1.  

дітей, позбавлених батьківської опіки та піклування

1

  1.  

дітей з малозабезпечених родин   

1

  1.  

дітей з багатодітних родин 

1

  1.  

дітей-інвалідів

-

  1.  

дітей з ООП

-

  1.  

дітей, батьки яких загинули під час виконання службових обов’язків

-

  1.  

дітей, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС

-

  1.  

дітей-напівсиріт

-

10.

діти, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів

1

11.

діти із сімей внутрішньо переміщених осіб

-

 

ВСЬОГО дітей пільгового контингенту

3

  Одним із актуальних завдань в процесі модернізації дошкільної освіти  було питання комп’ютерізації та інформатизації, автоматизації управлінської діяльності в закладі освіти, підтримки єдиної системи збору, обробки та зберігання інформації. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у закладі освіти - актуальна проблема сучасного дошкільного виховання. Інформація в комплексі підтримується в актуальному стані, здійснюється електронна реєстрація дітей до дошкільного навчального закладу. Протягом навчального року активно в організації управлінської та адміністративної діяльності використовувалися електронна пошта, «ІСУО», «Курс:ДОШКІЛЛЯ», «АІКОМ».

У закладі забезпечено доступ до мережі Інтернет з кожного персонального комп’ютера/ноутбука закладу освіти. В ЗДО є  WIFI роутери, пристрої для бездротової точки доступу.

Вихователі використовують інтернет ресурси в освітній роботі з дітьми, в роботі з батьками користуються соціальними мережами, під час активного взаємообміну інформаціями між закладами дошкільної освіти. 

Ефективно використовувались ІКТ і в методичній роботі: мультимедійний супровід різноманітних форм методичної роботи (педагогічних рад, семінарів, консультацій, засідань атестаційної комісії та творчої групи), педагоги продовжують займатися самоосвітою та реєструються на платформах  Всеосвіта, Педрада, Прометеус, Експертус. Забезпечувати належну організацію освітнього процесу допомагають 3 комп’ютера, 3 принтера, 2 ноутбуки та 1 мультимедійний проектор). Всі педагоги володіють навичками користування та мають вільний доступ до комп’ютерної техніки. Для забезпечення мобільності та покращення доступу до мережі Інтернет застосовуємо сучасні пристрої для бездротового доступу до мереж –Wi-Fi.  

Медичне обслуговування вихованців  в ЗДО в 2024-2025н.р. не проводилось, але продовж звітного періоду педагогами проводилась онлайн робота з батьками вихованців на офіційному сайті закладу, у соціальних мережах, а також у групових чатах з питань дотримання батьками календарю профілактичних щеплень, охорони та зміцнення здоров’я дітей, організації здорового харчування, попередження різних видів інфекційних захворювань. 

Медичні огляди працівників були  проведені згідно наказу Міністерства охорони здоров’я від 08.11.2023 № 1925  «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 23 липня 2002 року N 280» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2023 р. за N 2012/41068 набув чинності 1 жовтня 2024 року, ведеться відповідна документація.

На сайті ЗДО оформлена сторінка медсестри.

Моніторинг стану здоров’я дітей не здійснювався у зв’язку з тим, що освітнітній процес тимчасово здійснювався дистанційно.

Будівля та територія ЗДО утримуються в належному стані.

Протягом року проводилась робота щодо благоустрою та озеленення території, ігрових майданчиків. Територія закладу має естетичний вигляд, повністю огороджена. Ігрові та спортивний майданчики та обладнання на них підтримується у задовільному, безпечному стані. На території закладу відокремлено господарську зону із закритим сміттєзбірником, приміщення для господарчого інвентарю, зелену зону з газонами, квітниками. На квітниках висаджено розсаду квітів. У весняний та літній період організовані роботи по прибиранню всіх приміщень закладу, просушування та витрушування м’якого  інвентарю, пофарбовані парканчики та малі форми на ігрових та спортивному майданчиках, підготовлена теплова рамка для роботи в осінньо-зимовий період.

Вирішення проблеми зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази закладу у 2024-2025 навчальному році здійснювалось за рахунок благодійної допомоги та бюджетних коштів

За період з вересня 2024 року по липень 2025 року за кошти загального місцевого бюджету придбано:

Найменування товарів, робіт, послуг

Сума

Гідравлічні випробування та промивання системи теплопостачання

4278,75

Повірка вимірювального обладнання (манометри)

892,94

Повірка та перезарядка вогнегасників

3300,00

Навчання з правил технічної експлуатації теплових установок і мереж

800,00

Навчання посадових осіб з охорони праці (2чол)

1800,00

Технічне обслуговування тривожної кнопки

1800,00

Дератизація 

1727,52

Програмне забезпечення 

3600,00

Ремонт і обслуговування офісної техніки

3600,00

Встановлення точки доступу до інтернет мережі

3276,00

Канцелярське приладдя

2130,00

Столи для харчоблоку

12100,00

Столи письмові

8300,00

Обігрівач 

1999,00

Електробойлер на харчоблок

7860,00

Кухонне обладнання

6195,00

Ноутбук 

21500,00

Замки 

1065,00

Кахлі для підлоги

4386,92

Електрообладнання 

1060,30

Фарба 

10390,80

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У 2025 році за сприяння ЮНІСЕФ заклад отримав благодійну допомогу від міжнародного благодійного фонду  «Сім’я» на суму 64 853,00 грн. (зарядна станція, розвиваючі набори для дітей, ігрове обладнання, обігрівач, плед, ліхтар, чайник). 

Пріоритетними напрямами у сфері матеріально-технічного забезпечення  є збереження матеріально-технічної бази ЗДО.

Працівники закладу брали участь у прибиранні наслідків обстрілу ліцею №3 та благоустрої місць відпочинку.  

Долучаються до виготовлення маскувальних сіток та волонтерських зборів. 

Впродовж року звернення батьків і працівників закладу не залишались без уваги, вирішувались оперативно і комплексно з урахуванням інтересів обох сторін. Підводячи підсумки роботи за рік, хочемо подякувати педагогам закладу, обслуговуючому персоналу, батькам вихованців, за спільну роботу, розуміння і підтримку, конструктивну критику і можливість реалізації наших планів та ідей.