Заклад дошкільної освіти (ясла-садок)
Охтирської міської ради в Сумській області

 РОЗДІЛ І
 
Аналіз діяльності ЗДО за 2020-2021 навчальний рік
 з визначенням річних завдань на майбутній період
 
  1. Загальні відомості про дошкільний навчальний заклад
    Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Ластівка» підпорядковується відділу освіти Охтирської міської ради та здійснює свою діяльність відповідно до:
- Конституції України;
- Закону України «Про освіту»;
- Закону «Про дошкільну освіту»;
- Статуту ДНЗ;
- Освітньої програми;
- Програми розвитку;
-Інструктивно-методичних рекомендацій МОН України від 30.07.2020 р. №1/9-411 «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році»
- Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234;
- Наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2015 №446 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності»;
- Базового компоненту дошкільної освіти та керується низкою нормативно-правових документів.
  Життєдіяльність дітей здійснювалася за таким програмами,  які затверджені на педагогічній раді від 28.08.2020 року протокол №1:
  1. комплексні освітні програми:
 - програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» (Кононко О.Л.);
2)  парціальні освітні програми:
    -  «Казкова фізкультура» (Єфименко М.М.);
    -  «Скарбниця моралі» (Лохвицька Л.В.);
    - «Про себе треба знати, про себе треба дбати» (Лохвицька Л.В.).
Для програмно-методичного забезпечення освітнього процесу  педагоги користуються переліком навчальних видань, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в дошкільних навчальних закладах у 2020/2021 навчальному році. 
         
 
Відомості Показники
1. Мова навчання українська
2. Кількість груп усього 5
        ранній вік 2
        дошкільний вік з них:
        молодший дошкільний вік(4-й р.ж.) 
        середній дошкільний вік(5-й р.ж.)
        старший дошкільний вік(6-й р.ж.)
3
1
1
1
3. Режим роботи груп:  
12 годин  
10,5 годин  
9 годин  
4. Кількість вихованців 102
5. Кількість працівників усього 31
педагогічний персонал 14
медичний персонал 1
обслуговуючий персонал 16
      
 
 
 
     















Освітньо-виховний процес здійснювався відповідно до завдань Базового компонента дошкільної освіти та Програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі».
    Адміністрація закладу постійно опікувалася питаннями фахового зростання працівників, психологічного мікроклімату в колективі, тому якісний склад педагогічних працівників протягом року залишився сталим. За наслідками атестації вихователь Філатова Л.В., відповідає раніше присвоєній  кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії». Атестація педагога проводилася згідно Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом МОН України від 06.10.10р. № 930 з урахуванням змін, затверджених наказом МОНУ від 08.08.2013 № 1135 «Про затвердження змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників».
Якісний склад педагогічних кадрів
Всього педкадрів – 14 з них:
 
Директор 1
вихователь-методист 1
музичний керівник 1
інструктор з фізичної культури 1
практичний психолог 1
вихователі 9
 
 
Освітній рівень
 
вища освіта 10    (63 %)
середня спеціальна 4  (27 %)
 
 
Кваліфікаційний рівень педагогів
 
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст» 8
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії» 3
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії» 2
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої  категорії» 1
 
    Відповідно плану про курсову перепідготовку вихователі Кушнарьова Л.М., Світлична В.О., інструктор з фізкультури Ткаченко Т.М.,  проходили курси Онлайн дистанційно у зв’язку з карантинними обмеженнями на базі  Сумського обласного інституту після дипломної педагогічної освіти  відповідно до замовлення.
 Результативність методичної роботи з кадрами
    Протягом навчального року педагогічний колектив ДНЗ «Ластівка» вирішував безліч творчих та буденних проблем, що були спрямовані на усунення недоліків за попередній навчальний рік та удосконалення організації освітнього процесу у 2020-2021 н. р.
    Протягом 2020-2021 н. р. колектив закладу працював над розв’язанням проблеми: «Формування життєвої компетентності особистості шляхом партнерської взаємодії всіх учасників освітнього процесу в умовах інноваційного розвитку дошкільної освіти». Вихователем-методистом було розроблено заходи щодо реалізації даної проблеми, які були реалізовані повною мірою, навіть в умовах дистанційного навчання.
    Зусилля педагогічного колективу в 2020-2021 навчальному році були спрямовані на вирішення таких завдань:
1.Активізація роботи з дітьми по формуванню сенсорно-пізнавальної та математичної компетенції.
2.Організація експериментально-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку.
3. Продовження роботи щодо    забезпечення наступності та взаємодії в педагогічному процесі дошкільного навчального закладу і початкової школи для створення єдиної динамічної та перспективної системи, спрямованої на безкризовий розвиток дітей в умовах освітньої реформи «Нова українська школа».
    На виконання пріоритетних завдань плану роботи на навчальний рік були проведені такі заходи:
    Педагогічні ради:
  1. «Основні пріоритетні напрями освітньої роботи у 2020-2021 навчальному році»
  2. «Формування математичної компетенції дошкільників шляхом використання сучасного дидактичного матеріалу»
  3.  «Формування природничої компетенції дошкільника засобами проектних технологій та експериментально-дослідницької діяльності»
  4. «Аналіз роботи ДНЗ за 2020-2021 н.р.»
     Кожній педраді передувала тематична перевірка за  виконанням одного з пріоритетних річних завдань. Тематичними перевірками охоплені всі групи. За наслідками педрад, перевірок оформлена відповідна документація: довідки, накази, інформації, протоколи.
     Для підвищення рівня освіченості та поінформованості педагогів з питання використання інноваційних методів та  освітніх технологій в роботу з дітьми в ДНЗ «Ластівка» проводилися педагогічні години:
  1. «Формування професійної компетентності педагогів через інноваційну діяльність» - 21.10.2020 р.
  2.  «Основні методичні підходи в  роботі з дітьми з логіко-математичного розвитку» - 23.12.2020 р.
  3. «Сучасні підходи до пізнавального розвитку дошкільнят через інтеграцію змісту пошуково
  4. «Створення фундаменту успішності дитини в умовах нової української школи» - 21.04.2021 р.
     Результативно пройшли семінари-практикуми, що сприяли активізації знань педагогів, збагаченню практичного досвіду та розвитку творчого потенціалу:
  1. «Формування логіко-математичної компетенції дітей дошкільного віку» - 18.11.2020 р.
  2. «Дитячі дослідження – шлях до дослідницького навчання» - 10.02.2021 р.
  3.  «Інноваційні педагогічні технології в роботі з дошкільниками» - 17.03.2021 р.
    Різносторонньо працювати над пріоритетними завданнями допомогли  відкриті покази. До кожного з них вихователі готувалися з великою відповідальністю та наполегливістю, підбирали відповідний дидактичний матеріал. Так, було проведено три запланованих колективних перегляди: «Тиждень занять з мовленнєвого розвитку з використанням сучасних освітніх технологій», «Нестандартні заняття з логіко-математичного та сенсорного розвитку + конструювання», «Презентація освітньої роботи з дітьми з еколого-дослідницької діяльності» - вихователі продемонстрували цікаві форми роботи, які були спрямовані на розвиток бажання працювати та пізнавати нове, реалізацію завдань освітніх ліній програми розвитку дітей дошкільного віку «Я у Світі». Аналіз освітнього процесу та спостереження за діяльністю педагогів та дітей показують, що вихователі ДНЗ мають достатні навички спілкування з дітьми, а також необхідні теоретичні та практичні знання з реалізації програмових завдань. Про це свідчать результати вибіркових вивчень, які заслуховувались на педагогічних годинах. Рекомендації, які були надані вихователям в ході перевірок вчасно виконувались.
     Протягом 2020-2021 н. р. в закладі працювала «Школа молодого вихователя». Молоді спеціалісти: Мороховська М.В., наставник – Терешкова А.О. та Світлична В.О., наставник – Шевченко Годун Н.С. тісно співпрацювали відвідуючи заняття один одного, готуючи матеріал до занять та опрацьовуючи фахову літературу. Вихователем-методистом було надано ряд консультацій стосовно організації освітнього процесу.
    З метою поповнення розвивального середовища, розвитку креативності педагогів в 2020-2021 н.р. було організовано та проведені огляд-конкурс  «Моя найкраща група», «Свій город у нас є», виставка-огляд дидактичних посібників, ігор щодо формування логіко-математичної компетентності дошкільників, виставка малюнків до дня мами «Портрет моєї матусі», фото виставка родинних газет «Моя родина – щасливі моменти», «Як ми разом відпочиваємо»  до відзначення Міжнародного дня сім'ї, Дня матері, Дня батька. В цікавій формі пройшли заходи до Великодня, де педагогічним колективом була виготовлена цікава фото зона.
      Педагоги всіх вікових груп впродовж навчального року значно поповнили навчально-методичну базу, а саме були розроблені та виготовлені:
- демонстраційний та роздатковий матеріали по освітнім лініям «Мовлення дитини», «Дитина в природному довкіллі», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі;
- картотеку прогулянок на всі вікові групи;
-  дидактичні ігри по освітнім лініям;
 - мнемотаблиці згідно тематично-блочного планування;
- виготовлені лепбуки до теми «Транспорт», «», «»  для дітей раннього та дошкільного віку.
     Колектив працював в інноваційному режимі впроваджуючи сучасні методики та технології: коректурні таблиці Н. Гавриш, теорію розвитку винахідницьких завдань, технологію навчання дітей читанню» автор – М.О. Зайцева, палички Кюїзенера, Мнемотехніку, методику К.Орфа. Але виходячи з цих технологій та опитування педагогів є бажання у новому навчальному році впроваджувати молодими педагогами  технологію сторітелінг. Впроваджуючи інноваційні технології в практику роботи з дітьми, педагоги проводили тематичні, інтегровані заняття в залежності від освітніх ліній розвитку Програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі». Це дало можливість забезпечити особистісно-орієнтований підхід до організації життєдіяльності дітей, їх ранню розвиненість, креативність, самостійність.    
    Протягом 2020-2021 н.р. було організовано впровадження досвіду роботи                 Сокрути В.О. «Розвиток зв’язного мовлення дітей дошкільного віку через    використання коректурних таблиць». Вивчався досвід роботи вихователя  Шевченко Годун Н.С.  на тему: «Розвиток пізнавальних процесів дітей дошкільного віку через використання мнемотехніки».
     Важливим фактором у підвищенні майстерності педагогів є робота з фаховою періодичною пресою та новою методичною літературою. З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки колективу, були придбані новинки методичної літератури, наочні матеріали, які шляхом самоосвіти педагоги опрацьовували протягом навчального року.
    У методичному кабінеті було організовано постійно-діючі виставки:
- «Новинки методичної літератури».
- «Куточок атестації».
- «Освітні технології у сучасному дошкільному закладі».
     Поповнено кабінет періодичними виданнями: «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», Вихователь-методист дошкільного закладу», «Методична скарбничка вихователя», «Практика управління закладом освіти», «Медична сестра».
    Вихователем-методистом постійно надається допомога вихователям при підготовці до занять, педагогічної ради, в організації колективних переглядів, взаємовідвідуваннях педагогів, надання допомоги вихователям для підготовки консультацій, самоосвіти. В кабінеті зібрані методичні матеріали на допомогу педагогам: довідникова, інструктивно-методична, навчальна, навчально-методична література, розробки конспектів занять, матеріали для роботи з батьками, зразки планування, дидактичний матеріал, ілюстративний матеріал, матеріали для роботи з молодими спеціалістами, матеріали з педагогічного досвіду працівників.
    Проведення цих форм роботи допомогло колективу на належному рівні вирішити головні завдання річного плану роботи.  Але під час підготовки та проведення цих заходів виникали певні труднощі:
  • недостатній рівень самоосвіти окремих педагогів;
  • низький рівень особистої участі деяких педагогів у проведенні методичних заходів.
3. Аналіз результатів освітнього процесу
     Зміст методичної роботи позитивно вплинув на рівень освітньо-виховної роботи з дітьми дошкільного віку. Організована навчально-пізнавальна діяльність планувалась відповідно до освітніх ліній Базового компоненту дошкільної освіти, Програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі», блочно-тематичного планування, з урахуванням умов розвивального предметного, природного, соціального середовища і потреб, інтересів, запитів, здібностей дітей.
    Аналіз результатів розвитку дітей молодшого та середнього дошкільного віку, який проводився за Херсонською моделлю у жовтні - квітні місяці на кінець року показали такі зведені результати:
 
Вікова група
Вишенька
Високий
 рівень
Достатній
 Рівень
Середній
 Рівень
Низький
 Рівень
 
жовтень
 
квітень
жовтень  
квітень
жовтень  
квітень
жовтень  
квітень
Калинка
(4 р.ж.)
 
0 % 0 % 73 % 60 % 24 % 40 % 3 % 0 %
Яблучко 
(5 р.ж.)
0 % 0 % 38 % 40 % 62 % 60 % 0 % 0 %
   
0 %
 
 
0 %
 
56 %
 
  50 %
 
43 %
 
50 %
 
2 %
 
0 %

     Аналіз результатів розвитку дітей старшого дошкільного віку був проведений у жовтні та квітні за кваліметричною моделлю оцінювання рівня розвитку дітей дошкільного віку та показав такі результати:
 
4 бали - комп-ція сформована в повній мірі 6 /  50,4 %
3 бали-комп-ція сформована в достатній мірі 4 /  33, 6 %
2 бали - комп-ція сформована посередньо 2 / 16, 8 %
1бал - компетенція сформована мінімально 0 / 0%
    Комплексне вивчення сформованості шкільної зрілості дітей старшого дошкільного віку, яке було проведене дозволяє зробити висновок, що всі обстежені діти старшого дошкільного віку умовно готові до навчання в школі.
    Проте одним із пріоритетних напрямків в роботі педагогів зі старшими дошкільниками було формування життєвої компетентності дошкільника, здійснення підготовки дітей до школи, соціалізація дитячої особистості, надання кваліфікованої допомоги дитині у формуванні елементарних навичок навчальної діяльності та адаптації до нових соціальних умов. Належне місце в підготовці дітей до школи займали фронтальні інтегровані, комплексні, тематичні та індивідуальні заняття. Організації виховання та розвитку дітей проводилась у розвивально-тематичному напрямку.
    Під час обстеження виявлено, що діти проявляють інтерес до навчання, майже всі легко йдуть на контакт, комунікабельні, легко вступають у відносини з однолітками та дорослими людьми і вільно почувають себе у цьому товаристві. У дітей сформована готовність до прийняття нової соціальної ролі - школяра. Це виражається у серйозному ставленні до школи взагалі і до навчальної діяльності та вчителя, зокрема.
    Діти-випускники мають добрі потенційні можливості в галузі розвитку пізнавальних процесів, сформовані навички навчальної діяльності. Більшість вихованців мають достатній рівень саморегуляції і самостійності, уміють слухати і виконувати вказівки дорослого, контролювати себе, оцінювати свої відповіді й відповіді однолітків.
     За результатами обстеження дітей раннього віку (3-й р.ж.) можна зробити висновок, що діти групи «Малинка», «Вишенька» в основному проявляють позитивну динаміку змін: ступінь сформованості різної компетентності кожної дитини значно зріс. Для створення стабільного психологічного клімату під час адаптації дітей вихователі використовуються картки нервово-психічного розвитку дітей.
    На виконання Закону України «Про дошкільну освіту», листа МОН України від 18.12.2000 «Про організацію роботи з дітьми старшого дошкільного віку», інструктивного — методичного листа МОН України «Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні заклади», «Про здійснення соціально-педагогічного патронату» впродовж  2020-2021 р.  здійснювався соціально-педагогічний патронат над дітьми 3-4 року життя, які проживають в мікрорайоні дошкільного закладу, але не відвідують його. Батьки таких дітей мали змогу отримати кваліфіковану допомогу спеціалістів закладу у Консультативному центрі, а для дітей раннього віку у центрі «Разом з мамою» у мережі інтернет на сайті закладу, у зв’язку з карантинними обмеженнями.
     Кожна вікова група закладу має  профільне спрямування. Вихователі систематично планують роботу з цього питання. В наявності плани профільного спрямування групи, які відповідають вимогам та містять форми роботи по трьох напрямках - робота педагогів, робота з дітьми, робота з батьками. В наявності відповідний матеріал для роботи над профільним спрямуванням: методичний, дидактичний та ілюстративний матеріал, практичний матеріал для роботи з дітьми та батьками.
   Музичний розвиток здійснювався через заняття з музики, індивідуальну роботу та самостійну музичну діяльність.
    Фізичний розвиток дітей у закладі здійснювався інструктором з фізичної культури на належному рівні через заняття з фізкультури, спортивні свята та розваги, прогулянки-походи. Ранкова гімнастика проводилася відповідно до розробленої системи.
    Належна увага керівництвом та педагогами закладу приділяється практичній роботі щодо попередження дитячого травматизму. Вихователі знайомлять дітей з правилами безпечної поведінки під час навчальної діяльності та в повсякденному житті. В методичному кабінеті в наявності теоретичний, дидактичний та наочний матеріал.
 
    Аналіз результатів  гурткової роботи
    Варіативна складова змісту дошкільної освіти  визначається дошкільним навчальним закладом з урахуванням освітніх запитів дітей та побажань батьків і реалізується через роботу гуртків.
    У 2020-2021 навчальному році гуртковою роботою було охоплено 40 дітей, що становить 41 % від загальної кількості дітей дошкільного віку.
     Упродовж навчального року в дошкільному закладі працювало 4 гуртки:
  • художньо-творчого спрямування  «Умілі рученята» - керівник        Шевченко Годун Н.С.;
  • пошуково-дослідницького спрямування «У пошуках знахідок» - керівник  Клюшник Т.Ю.;
  • художньо-естетичного спрямування «Танцювальна мозаїка» - Масло Д.В.;
  • фізкультурно-оздоровчого спрямування «Весела аеробіка» - Ткаченко Т.М.
 Керівники гуртків працювали за розробленими та схваленими програмами гуртків. Всі заняття гуртків проводилися за графіком. Вся документація по гуртковій роботі відповідає номенклатурі справ ДНЗ «Ластівка». Гурткова робота допомагала керівникам гуртків розкрити творчий потенціал кожної дитини, стимулювати креативний розвиток дошкільників. За результатами діагностики готовності до шкільного навчання діти старшого дошкільного віку, що відвідували гуртки, мають достатній рівень креативності.
Наступність ДНЗ і школи  
     Адміністрація дошкільного закладу продовжує працювати над завданням забезпечення наступності в роботі ДНЗ та початкової школи. Для виконання цих завдань в серпні було підписано угоду про співпрацю та розроблено план по наступності  між ДНЗ і школою. Нажаль, реалізувати повною мірою план по наступності не вдалося із-за карантинних вимог.
     Педагоги всіх вікових груп значно поповнили навчально-методичну базу, а саме були розроблені та виготовлені:
- демонстраційний та роздатковий матеріали по освітнім лініям «Дитина в природньому довкіллі», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»;
- картотека прогулянок по всім віковим групам;
- дидактичні ігри по освітнім лініям;
- картотека дихальної гімнастики;
- мнемотаблиці для вивчення прислів’їв;
- виготовлені лепбуки до тем блоку для дітей дошкільного віку «З дітьми граємо, сенсорику розвиваємо», «Ми економісти», «Економним я росту», «Крок до економіки», «Транспорт», «Ми природолюби».
 
   Аналіз роботи з батьками
     Взаємодія з сім’ями вихованців протягом року є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції на засадах партнерства. Заклад дошкільної освіти підтримує бажання батьків поповнювати знання, необхідні для виховання та оздоровлення дітей. 
    У кожній групі на початок навчального року було оформлено батьківські куточки, в яких регулярно змінювався інформаційний матеріал. Батьки постійно мали змогу отримати інформацію від педагогів у соціальних мережах Viber і Facebook. 
    Батьки мали змогу спостерігати за організацією роботи закладу, знаходити відповіді на запитання щодо виховання і розвитку дітей на сайті закладу, який регулярно оновлюється матеріалами з питань дошкільної освіти. 
   Аналіз адміністративно – господарської роботи
    Адміністративно-господарська діяльність здійснювалась відповідно до плана роботи ДНЗ на навчальний рік. В закладі створені безпечні умови праці для всіх працівників закладу.
    Здійснювався постійний контроль за станом харчування та захворюваністю вихованців, за результатами якого щоквартально видавались накази.
    Належним чином вівся контроль за раціональним використанням енергоносів, що дало змогу дотриматись встановлених на початку року лімітів та зменшити використання твердого палива.
    Заклад своєчасно було підготовлено до осінньо-зимового сезону та літньої оздоровчої кампанії.
   Все обладнання знаходиться в задовільному стані. Заходи передбачені планом по збереженню та зміцненню матеріальної бази ДНЗ виконані.
    Протягом року були проведені виробничі наради, на яких обговорювались  актуальні питання: стан пожежної безпеки, режим роботи, організація харчування та стан захворюваності, звернення громадян, підготовка до оздоровчого періоду та інші.
  Організація медико-профілактичних заходів
    Організація харчування дітей у дошкільному навчальному закладі здійснювалась відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах зі змінами та доповненнями, затвердженої  спільними наказами Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 № 202/165 «Про затвердження Змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» інших нормативно-правових актів з питань організації харчування дітей.
    У дошкільному навчальному закладі організовано трьохразовий режим харчування. Усього харчувалася 100 дітей. Організовано харчування дітей пільгових категорій: 7 дітей з багатодітних родин та 8 дітей з малозабезпечених сімей.
    Відповідно до штатного розпису дошкільний навчальний заклад укомплектовано працівниками, які забезпечують організацію харчування.
   Комісія з бракеражу продуктів харчування і продовольчої сировини приймала якісні продукти, які надходили до дошкільного навчального закладу.
    Відповідно до примірного двотижневого меню та картотеки страв медсестра спільно з кухарем та завгоспом  щодня складали меню-розклади на наступний день.
    Сестра медична  вчасно, за 30 хвилин до видачі їжі на групи, знімала пробу готових страв та робила запис про результати зняття кожної проби у Журналі бракеражу готової продукції.
    У дошкільному навчальному закладі видача готових страв на групи здійснювалась відповідно до графіка видачі їжі. Помічники вихователів дотримувались санітарних правил при отриманні їжі з харчоблоку: їжу отримували у промаркованому посуді з кришками, у спецодязі.
    Працівники харчоблоку готували страви відповідно до картотеки страв, меню-розкладу, дотримуючись технологій приготування страв. Закладка продуктів у котел здійснювалась у присутності медичного працівника.
    Калорійність харчування порівняно з попереднім роком дещо покращилась: яслі – 1307,9 ккал., сад – 2009,6 ккал.
    Протягом звітного року зафіксовано: 106 випадків ГРВІ, ангіна – 4, фарингіт – 6 ,г.бронхіти-9, вітряна віспа-1,г.отит-2, г.риніт та риносинусит -6, пневмонія-0,стоматит-1,конюнктивіт-1.
   На підставі поглибленого огляду дітей у кожній групі закладу складено лист здоров’я. Своєчасно здійснювався контроль динаміки розвитку та стану здоров’я кожної дитини, антропометричні виміри, огляд на педикульоз.
   Отже, аналізуючи роботу за 2020 – 2021 навчальний рік, слід відзначити, що колектив ДНЗ працював добросовісно, творчо, з розумінням відповідальності за виховання та навчання дітей. План роботи був реальним, реалізації поставлених завдань оголошений загальнодержавний карантин не став на заваді. Методична проблема реалізована повною мірою, вихователі обізнані з питанням партнерської взаємодії з дітьми та родинами вихованців ґрунтуючись на принципах взаємоповаги, взаємодовіри, взаєморозуміння, співпраці, усвідомлення своєї ролі та відповідальності.
 Але поряд з позитивним у організації освітньої роботи є недоліки:
  • актуальною є проблема формування комунікативно-мовленнєвої компетенції дітей шляхом використання сучасних освітніх технологій;
  • залишається актуальним питання забезпечення наступності у впровадженні особистісно орієнтованої моделі освіти в дошкільній та початковій ланках освіти;
  • недостатнє урізноманітнення наочно-дидактичним забезпеченням тематичних блоків.
Аналіз діяльності педагогічного колективу, результати діагностування та реальний стан освітнього процесу підтверджують необхідність розпочати роботу над реалізацією методичної проблеми: «Формування життєвої компетентності особистості шляхом партнерської взаємодії всіх учасників освітнього процесу в умовах інноваційного розвитку дошкільної освіти».
Виходячи з вищезазначеного, колективу ДНЗ потрібно спрямувати зусилля на усунення недоліків за попередній навчальний рік, удосконалювати та оновлювати освітній  процес враховуючи вимоги сучасності, акцентуючи увагу на основних пріоритетних завданнях:
1.Формування життєвої компетентної особистості шляхом використання інноваційних та освітніх технологій.
2.Організація експериментально-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку.
3. Продовжувати формувати зв’язне мовлення дошкільників шляхом впровадження та  використання освітньої технології «Сторітелінг» та використовуючи різні види діяльності дошкільників.
4. Продовжити роботу щодо     забезпечення наступності та взаємодії в педагогічному процесі дошкільного навчального закладу і початкової школи для створення єдиної динамічної та перспективної системи, спрямованої на безкризовий розвиток дітей в умовах освітньої реформи «Нова українська школа».
Завдання на 2021 - 2022 навчальний рік
 
      Аналіз діяльності педагогічного колективу, результати діагностування та реальний стан освітнього процесу підтверджують необхідність розпочати роботу над реалізацією методичної проблеми «Формування життєвої компетентності особистості шляхом партнерської взаємодії всіх учасників освітнього процесу в умовах інноваційного розвитку дошкільної освіти»
Враховуючи аналіз освітньої і методичної роботи у 2020-2021 н.р., досягнення і перспективи розвитку ДНЗ, педагогічний колектив в 2021-2022 навчальному році буде спрямовувати свою діяльність на розв’язання основних пріоритетних завдань.
 
Пріоритетні завдання:
 
1.Формування життєвої компетентної особистості шляхом використання інноваційних та освітніх технологій.
2.Організація експериментально-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку.
3. Продовжувати формувати зв’язне українське мовлення, використовуючи різні види діяльності дошкільників.
4. Продовжити роботу щодо        забезпечення наступності та взаємодії в педагогічному процесі дошкільного навчального закладу і початкової школи для створення єдиної динамічної та перспективної системи, спрямованої на безкризовий розвиток дітей в умовах освітньої реформи «Нова українська школа».
Шляхи реалізації завдань:
  • Особистісно-орієнтований підхід до кожного вихованця
  • Забезпечення наступності дошкільної та початкової ланок освіти
    • Блочно-тематичне планування
    • Організація розвивального середовища
    • Інтеграція різних видів діяльності
    • Використання освітніхтехнологій
    • Співпраця з родинами вихованців
Завдання педагогічного колективу на літній оздоровчий період 2022 р.:
1. Створення оптимальних умов для зміцнення здоров’я вихованців, збереження їх життя та подальшого формування життєвої компетенції шляхом упровадження сучасних здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних освітніх технологій.
2. Оптимізація рухового режиму та самостійної ігрової діяльності дітей протягом дня як важливої складової фізичного розвитку дошкільників.
3. Забезпечення умов для загартування дитячого організму.
 
РОЗДІЛ ІІ. Діяльність структур колегіального управління
 
Тема та зміст заходу Форма проведення Термін проведення Відповідаль
ний
Примітка
 
1. 1. Про хід виконання колективного договору та плану комплексних заходів між адміністрацією та профкомом у 2021 році.
2. Обговорення проєкту колективного договору між адміністрацією ДНЗ  та профспілковим комітетом на 2022-2024 роки.
3. Про затвердження графіку щорічних відпусток працівників на 2022 р
Загальні збори колективу 15.12.2021 директор  
2 Тема: «Основні завдання педагогічного колективу ДНЗ «Ластівка» на  2021 – 2022 н. р.» Педагогічна рада №1 30.08 директор
вихователь-методист
 
Тема: Інноваційні технології як засіб підвищення  якості освітнього процесу Педагогічна рада №2 30.11 директор
вихователь-методист
 
Тема: Мовленнєва компетентність дошкільника в педагогічному процесі дошкільного закладу Педагогічна рада №3 24.03 директор
вихователь-методист
 
Тема: Аналіз роботи ДНЗ за 2020 – 2021 н. р. Педагогічна рада №4 20.05 директор
вихователь-методист
 
3 1. Про підсумки проведення літнього оздоровчого періоду.
2. Про Правила трудового розпорядку.
3. Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності.
4. Про графік роботи працівників та  вікових груп.
5. Про організацію харчування дітей у 2021-2022 навчальному році.
6. Про проведення канікул у 2021-2022 навчальному році.
7. Про нормативно-правові документи, що регламентують діяльність дошкільного навчального закладу
Виробнича нарада 06.09.2021 директор
 
 
1.Про стан роботи з охорони життя та здоров’я дітей.
2. Про стан виконання річного плану роботи на 2021-2022н.р.                                                    
3. Про виконання норм харчування дітей у дошкільному навчальному закладі за 2021 рік.
4. Про стан захворюваності дітей у 2021 році.                                                      
5. Про стан фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми.
6.Про дотримання санітарно-гігієнічних норм у ДНЗ.
7. Про стан роботи зі зверненнями громадян
14.01.2022 директор  
  1. Про стан роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя та здоров’я дітей.
2. Про дотримання режимів прогулянок та провітрювання.
3. Про  підготовку дошкільного закладу до роботи в літній період та організацію ремонтних робіт.
  15.04.2022 директор  
4 Про організацію харчування дітей
Про стан забезпечення меблями, м’яким інвентарем
Адміністративна нарада
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Атестаційна комісія
09.2021    
Про санітарний стан утримання території, приміщень
Про початок опалювального сезону
10.2021    
Про підготовку закладу до зимового періоду
Про заходи з ОП та ПБ під час новорічних свят
11.2021    
Про своєчасність проходження м/оглядів та наявність санітарних книжок 12.2021    
Про стан ведення документації з організації харчування 01.2022    
Дотримання с/г умов на харчоблоці, у коморі 02.2022    
Про температурний режим у групах, режим провітрювання
Про проведення місячника з благоустрою
03.2022    
Про санітарний стан утримання території, приміщень 04.2022    
Про забезпечення піску для ігор дітей
Про підготовку до літнього періоду ігрових майданчиків
05.2022    
  Про підготовку теплового господарства до опалювального періоду 06.2022    
Санітарний стан утримання території, приміщень
Про виконання норм харчування дітей
07.2022    
Про своєчасність проходження м/оглядів, наявність санітарних книжок 08.2022    
Про підготовку теплового господарства до опалювального періоду  
Серпень 2021 р.
 
директор
 
Санітарний стан утримання території, приміщень
Про виконання норм харчування дітей
До 10.10.2021 р. директор  
5 Про своєчасність проходження м/оглядів, наявність санітарних книжок До 14.10.2021 р. директор  
Вивчити систему роботи педагогів, що атестуються:
  • Кушнарьової Л.М.
  • Ткаченко Т.М.
 
Жовтень-квітень
 
атестаційна комісія
 
Атестувати педагогічних працівників:
  • Кушнарьової Л.М.
  • Ткаченко Т.М.
 
До 30.03.2022 р.
 
атестаційна комісія
 
Видати наказ по ДНЗ за результатами атестації та ознайомити з ним педагогічний колектив До 20.04.2022 р. директор  
6 Забезпечити виконання вимог чинного законодавства з питань організації харчування дітей дошкільного віку Комісія з харчування      
Видати ряд наказів направлених на ефективну організацію харчування дошкільників      
Здійснювати постійний контроль відповідно системи ХАССП      
Дотримуватись вимог щодо прийому якісних продуктів харчування, правильного їхнього зберігання та термінів їх видачі       
7 Здійснити перевірку знань працівників з питань охорони праці відповідно до вимог законодавства Комісія з охорони праці 20-30.09.2021 директор  
8 1.Про виокремлення справ до зберігання та знищення.
2.Про погодження номенклатури справ  на 2022 рік
Комісія з організації та проведення експертизи цінності документів Січень2022
 
Грудень2022
директор  
             
 

РОЗДІЛ ІІІ. Діяльність методичного кабінету
 
Тема та зміст заходу Форма проведення Термін проведення Відповідаль
ний
Примітка
 
                     3.1. Підвищення педагогічної майстерності  
3.1 Спрямувати освітню діяльність педагогів на виконання законодавчо-нормативних  та інструктивно-методичних  документів в галузі освіти, підвищення науково-методичного рівня та професійної майстерності педагогів Організація освітнього процесу протягом року Директор
Вихователь-методист
 
3.2 Забезпечити виконання оновленого Базового компоненту дошкільної освіти та програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» Організація освітнього процесу протягом року Вихователь-методист  
3.3. З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки залучати педагогів до участі у різних формах методичної роботи міста, ДНЗ Консультації протягом року    
3.4 Залучати педагогів до активних форм методичної роботи по реалізації  програми  розвитку дитини дошкільного віку   протягом року    
3.5 Проводити огляд та обговорення новинок методичної літератури, фахових видань Виставка протягом року    
3.6 З метою вивчення запитів та інтересів педагогів провести діагностичне анкетування   квітень директор
вихователь-методист
 
3.7 Забезпечити організаційний та методичний супровід самоосвіти педагогів:
-провести діагностику обізнаності педагогів щодо науково-теоретичних засад  програми розвитку дитини дошкільного віку;
-провести індивідуальні консультації щодо складання індивідуальних планів із самоосвіти;
-затвердити плани педагогів із самоосвіти;
-звіти педагогів за обраними темами самоосвітньої роботи
   
 
 
серпень
 
 
 
 
вересень
 
 
 
    вересень
 
щокварталу
 
вихователь-методист  
3.8 З метою розповсюдження та впровадження у практику роботи з дітьми ППД вести картотеку   постійно  
вихователь-методист
 
3.9 Узагальнити досвід роботи вихователя Терешкової А.О. на тему «Формування патріотичних почуттів в дітей дошкільного віку»   2022 директор
вихователь-методист
 
3.10 Поширити досвід роботи вихователя  Шевченко Годун Н.С.  на тему: «Розвиток пізнавальних процесів дітей дошкільного віку через використання мнемотехніки»   2022 директор
вихователь-методист
 
3.11 Поповнити рубрику «Банк новітніх технологій»   вересень вихователь-методист  
3.12 Впроваджувати інноваційні технології М. Зайцева, теорія психолого – педагогічного проектування, Палички Кюїзенера, ТРВЗ, мнемотехніку, коректурні таблиці за Н. Гавриш   Впродовж року директор
вихователь-методист
 
Семінари. Тренінги
3.1 «Адаптація вихованців до умов ДНЗ» Тренінг 07.10 Практичний психолог  
3.2 «Впровадження інноваційних педагогічних технологій у освітній процес дошкільного навчального закладу, спрямованих на розвиток цілісної особистості дитини» Семінар 17.11 Вихователь-методист  
3.3 «Шляхи оптимізації  роботи з мовленнєвого розвитку дошкільника» Теоретичний семінар
 
10.03 Вихователь-методист  
3.4 «Не насильницьке спілкування » (16 днів проти насилля) Семінар-практикум 09.12 Практичний психолог  
3.5 «Хлопчики і дівчатка» (статеве виховання) Тренінгове заняття 17.03 Практичний психолог  
Консультації
3.1 Створення умов для успішної адаптації малюків до дитячого садочку консультація 23.09 Практичний психолог  
3.2 Квест-технологія: гра, пошук, дослідження консультація 20.10 Вихователь-методист  
3.3 Інноваційні педагогічні технології в галузі дошкільної освіти консультація 10.11 Вихователь-методист  
3.4 Особливості організації зимової прогулянки консультація 15.12 Вихователь-методист  
3.5 Навчання через гру: розумний підхід до розвитку дітей дошкільного віку консультація 20.01 Вихователь-методист  
3.6 Створення умов для виховання творчої особистості кожної дитини консультація 10.02 вихователь-методист  
3.7 Формування мовленнєвої компетенції дошкільника в організованій та самостійній діяльності консультація 17.03 Вихователь-методист  
3.8 Як вибирати книжки для дошкільників консультація 14.04 Вихователь-методист  
3.9 Сходинки до здоров’я або Степ – аеробіка в днз консультація 12.05 Вихователь-методист  
Педгодини
3.1 Якою має бути внутрішня система якості освіти. Особливості моніторингу пед година 09.09 Вихователь-методист  
3.2 Інноваційні технології в закладі дошкільної освіти - сучасний погляд на навчання дітей пед година 21.10 Вихователь-методист  
3.3 Про створення освітнього інноваційного розвивального   середовище: принципи, модель, акценти пед година 15.12 Вихователь-методист  
3.4 Методичні рекомендації та вимоги до підготовки і проведення занять з мовленнєвого спілкування з дітьми раннього та дошкільного віку пед година 20.01 Вихователь-методист  
3.5 Як методично правильно організувати самостійну діяльність дошкільників? пед година 24.02 Вихователь-методист  
3.6 Ігри-фантазування – найбільш ефективний засіб у розвитку творчості дитини пед година 21.04 Вихователь-методист  
Колективні перегляди
3.1 Тиждень занять з впровадженням у практику інноваційних технологій Колективний перегляд занять 25.11 Вихователь-методист  
3.2
 
 
 
 
 
3.3
Сучасний підхід до формування граматичного ладу мовлення у дітей дошкільного віку з використанням прийомів сторітелінгу Колективний перегляд занять 17.03 Вихователь-методист  
Участь педагогів, що атестуються в «Декаді педагогічних інновацій» 21.01 вихователь-методист  
3.4 Обдаровані діти в садочку Звіт  гурткової роботи 22.04 вихователь-методист  
Тематичні тижні, дні
3.1 «Увага! Діти на дорозі» Місячник Впродовж місяця Вихователь-методист  
3.2 Тиждень педагогічної спадщиниВ.Сухомлинського   27-30.09 Вихователь-методист  
3.3 «Світ дошкілля» Фестиваль Згідно наказу Вихователь-методист  
3.4 Осінній тиждень безпеки   25-29.10 Вихователі  
3.5 «Жила-була Толерантність» Тиждень толерантності 22-26.11 Практичний психолог  
3.6 «Захисти мої права, бо дитина я мала» Тиждень прав людини 06-10.12 Практичний психолог  
3.7 Зимовий тиждень безпеки   24-28.01 Вихователі  
3.8  «Рідна мово- диво калинове» День української мови 21.01 Музичний керівник  
3.9 Весняний тиждень безпеки   25-29.04  Вихователі  
3.10 «Захисти мої права, бо дитина я мала» День здоров’я 1 раз на місяць Інструктор з фізкультури  
3.11 День вишиванки Свято 13.05 Музичний керівник  
Огляди,конкурси, виставки
3.1  «Моя найкраща група» Огляд – конкурс 13-17.09 Вихователь-методист  
3.2 Формування мовленнєво-комунікативних знань через сторітелінг Виставка презентація 18.11 Вихователь-методист  
3.3 «Новорічна іграшка своїми руками» Виставка 20-31.12 Вихователі  
3.4 Дидактичні ігри мовленнєвого змісту Виставка презентація 10.02 Вихователь-методист  
3.5 «Свій город у нас є» (нетрадиційне оформлення на підвіконні) Конкурс 15-18.02 Вихователі  
3.6 «Моя мама найкраща» Виставка малюнків 01-04.03 ПахомоваВ.О.
Костенко З.В.
 
3.7 «Весна красна до нас прийшла Виставка дитячих малюнків 18-22.04 ПахомоваВ.О.
Костенко З.В.
 
3.8 «Писанковий дивограй» Виставка   ПахомоваВ.О.
Костенко З.В.
 
3.9 «Родинне джерело» Фестиваль 22.04 Музкерівник  
3.10 «Наше щасливе дитинство» Фото колажі із життя групи 17-21.05 Вихователі
груп
 
3.11 «Мрії про школу» Презентація родинних газет 23-27.05 КлюшникТ.Ю
Липська О.О.
 
3.12 «Фестиваль педагогічних надбань» презентація робіт вихователів на кращу методичну розробку Згідно наказу Вихователі груп  
3.13  «Наш літній майданчик» Огляд-конкурс 26-27.05 Вихователь-методист  
Ініціативні, творчі групи
1.2  «Методичний конструктор, як форма планування роботи з дітьми дошкільного віку» Ініціативна група відповідно до плану вихователь методист  
1.3 «Розумний підхід до створення освітнього середовища в закладі» Творча група   вихователь-методист  
Психолого – педагогічний консиліум
1.2 Адаптація дитини до дошкільного навчального закладу Психоло-педагогічний консиліум листопад Практичний психолог  
1.2 Психічний розвиток дітей молодшого дошкільного віку
4 року життя
Психоло-педагогічний консиліум жовтень грудень  
1.3 Готовність дітей 6 року життя до навчання у школі Психоло-педагогічний консиліум лютий
 
 
3.2. Заходи з атестації
3.1 З метою підвищення кваліфікації направити на курси:
- Липську О.О.
- Клюшник Т.Ю.
- Переходу Ж.А.
- Лапіну І.М.
Курси підвищення кваліфікації Згідно плану вихователь-методист  
3.3. Система моніторингу якості
Розвиток компетентностей дітей
3.1 Психологічна готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. Вивчення сформованості компонентів 9-13.05 Практичний психолог  
3.2 Розвиток компетентності дітей дошкільного віку за освітніми лініями Базового компоненту відповідно до змісту  програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» Моніторинг 25-29.10
25-29.05
Вихователі груп  
3.3 Розвиток дитини старшого дошкільного віку за допомогою  кваліметричної моделі. Оцінювання рівня 25-29.10
25-29.05
КлюшникТ.Ю
Липська О.О.
 
3.4 Розвиткок дітей раннього віку. Обстеження нервово-психічного Вересень
жовтень
Перехода Ж.А
Кушнарьова Л.М.
 
3.5 Провести вивчення щодо звуко вимови в групах дітей середнього та старшого дошкільного віку Обстеження звуко вимови Жовтень
Квітень
Вихователі дошкільних груп  
Розвиток професійної компетентності педагогів
3.1 Обізнаність педагогічних працівників змісту оновленого Базового компонента Анкетування До 15.09 вихователь методист
 
 
3.2 Обізнаність педагогічних працівників щодо знань інноваційних технологій Анкетування До 30.10  
3.3 Вивчення обізнаності педагогічних працівників з питання реалізації освітньої лінії «Мовлення дитини» Анкетування До 15.02  
                 
 РОЗДІЛ ІV. Адміністративно-господарська діяльність
 
Тема та зміст заходу Форма проведення Термін проведення Відповідаль
ний
Примітка
 
4.1. Забезпечення матеріально-технічних та навчально-методичних  умов
4.1 Придбання медикаментів, деззасобів   щокварталу Директор, сестра медична старша  
4.2 Заміна вхідних дверей   до 01.08.2022 Директор, завгосп  
4.3 Поточний ремонт літніх павільйонів   до 01.08.2022 Директор, завгосп  
4.4 Місячник з благоустрою   квітень Директор, завгосп  
4.5 Поточний ремонт  коридора групи «Яблучко»   До 01.08.2022 Директор, завгосп  
4.6 Поточний ремонт вікових груп   до 10.08.2022 Директор, завгосп  
4.7 Придбання лави для подвір’я   До 10.10.2021 Завгосп  
4.8 Придбання шафи для одягу на харчоблок   До 01.10.2021 Завгосп  
4.9 Ремонт коридору на харчоблоці   До 01.08.2022 Директор, завгосп  
4.10 Придбання навчально –
методичного матеріалу,
канцтоварів
  За наявності фінансування Завгосп, вихователь-методист  
4.11 Оформлення підписки на періодичну фахову літературу   До 01.01.2022 Вихователь-методист  
4.12 Відповідно до припису ДСНСУ:
  1. обладнати системою пожежної сигналізації приміщення ДНЗ;
  2. обробити дерев’яні елементи горищного покриття будинку засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності.
  3. влаштувати захист будівель об’єкта від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів
  4. обладнати територію протипожежним водопоста-чанням для зовнішнього пожежогасіння.
  5. виконати роботи по заміні дверей у групі раннього віку та у муззалі.
  За наявності фінансування Директор, завгосп  
  1. Інструктажі з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності
4.1 Інструктаж з охорони праці Інструктаж Вересень 2021, березень 2022 Вихователь-методист Кулініч Л.І.  
4.2 Інструктаж з пожежної безпеки Інструктаж Січень 2022, липень 2022 Завгосп Поліщук Т.В.  
4.3 Опрацювання та вивчення:
посадових інструкцій,
правил внутрішнього
трудового розпорядку,
правил пожежної безпеки,
правил цивільного захисту
 
  за терміном
відповідно до
нормативних
вимог та за
потребою
Директор Гончаренко М.В.  
Створення безпечного життєвого простору дитини
4.4 Перевірка:
-приміщень підвищеної небезпеки;
-міцність кріплень та обладнання споруд на ігрових майданчиках, спортивному та у групах;
-міцність кріплень та обладнання, стендів та експозицій у коридорах, кабінетах, групових осередках тощо;
-справність електровимикачів, електророзеток, електропроводки у приміщеннях ДНЗ;
 -стан маркування електровимикачів, електророзеток, електрощитів.
 
Огляд приміщення та території ЗДО на готовність до
-оздоровчого періоду;
-нового навчального року
 
Обстеження дитячих майданчиків, спортмайданчика
 
Заміна піску в дитячих пісочницях
Благоустрій території, озеленення, прибирання сухих гілок та дерев
  Щокварталу
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
До 01.06.2022
 
 
До 10.08.2022
 
Щодня
 
 
До 15.05.2022
 
систематично
вподовж року
Комісія з ОП  
  1. Санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу
4.1 Попередження інфекційних
захворювань
Консультаціія
 
Раз на квартал Сестра медична старша  
4.2 Дії персоналу під час
карантину
Круглий стіл Щомісяця
 
 
4.3 Дотримання вимог
Санітарного регламенту
Круглий стіл Постійно
 
 
4.4 Проведення бесід для батьків з питань харчування, загартування, про щеплень дітей. Лекторій Протягом року  
4.5 Дотримання правил техніки безпеки та запобігання травматизму серед дітей та персоналу
 
Бесіди Протягом року  
 
 
РОЗДІЛ V. Організаційно-педагогічна діяльність
 
Тема та зміст заходу Форма проведення Термін проведення Відповідаль
ний
Примітка
 
5.1. Взаємодія з батьками або з законними представниками дітей
5.1 Забезпечити виконання 
перспективного плану роботи з батьками  «ДНЗ – батьки - діти»
  Згідно плану впродовж року Вихователь-методист, вихователі  
5.2 «Цікаве в дитсадку життя: щодня нові тут відкриття»
«Садочок – наші найперші знання, світу навколишнього пізнання. Чого навчились діти за рік»
День відкритих дверей:  
 
29.10
 
22.04
 
вихователь-методист   
5.3 Основні напрямки роботи дошкільного навчального закладу на 2021 – 2022 н. р. Загальні батьківські збори
 
30.09 Директор,
вихователь-методист, вихователі
 
5.4 Взаємодія ДНЗ та сім᾿ї у процесі формування готовності дитини до шкільного життя». Загальні батьківські збори
 
27.05 Директор,
вихователь-методист, вихователі
 
5.5 1.«Будьмо знайомі» (Особливості розвитку дітей раннього віку. Психологічно-вікова характеристика дітей 3-го року життя).
 2.Роль сенсорного виховання в розумовому розвитку дітей раннього віку.
3.Граємо з дитиною всією родиною.
Групові батьківські збори:
Ранній вік
 
30.09
 
 
 
 
 
25.02
 
 
 
29.04
Директор,
вихователь-методист, вихователі
 
5.6 1.Особливості психологічного і фізичного розвитку малят 4-го року життя. Батьківська єдність – важливий закон виховання.
2. Мовлення в житті дитини.
3. Граємо з дитиною всією родиною.
Молодший дошкільний вік
4-й рік життя
 
30.09
 
 
 
 
         25.02
 
        
         29.04
Директор,
вихователь-методист, вихователі
 
5.7 1.Особливості психологічного і фізичного розвитку малят 5-го року життя. Секрети батьківської педагогіки. Пріоритети сімейного виховання.
2.Характер закладається змалку. Проблеми виховання дошкільнят».
3. Сучасні підходи до фізичного виховання та оздоровлення дошкільнят у дитячому садку та сім’ї.
Молодший дошкільний вік
5-й рік життя
 
30.09
 
 
 
 
 
 
25.02
 
 
 
29.04
Директор,
вихователь-методист, вихователі
 
5.8 1.Особливості психологічного і фізичного розвитку малят 6-го року життя. Цілісний підхід педагогів і батьків до розвитку і виховання старших дошкільників.
2.Роль батьків у моральному вихованні дітей.
3.«Які вони – майбутні школярі? (диспут)».
Старший дошкільний вік
6-й рік життя
 
30.09
 
 
 
 
 
 
 
25.02
 
 
 
29.04
Директор,
вихователь-методист, вихователі
 
5.9 «Яким повинен бути першокласник»
«Завтра в школу: наші очікування»
Анкетування 15.10
 
16.03
   
5.10 «Ростимо здоровими» Фотостенд      
5.11  «Новини садочка про сина та дочку» Матеріали до тематичного стенду      
5.12  «Тато, мама, я – спортивна сім’я» Спортивне свято      
5.13 «Разом з мамою», «Центр для батьків та дітей, які Робота консультативних центрів      
5.14 «Правильне харчування – запорука здорового життя дитини» Консультація      
5.15 «Закон і ми» (16 днів проти насилля) Тренінгове заняття 26.11    
5.16 «Психологічна готовність дітей до школи» Семінар-практикум 22.04    
5.17 «Сімя, яка захищລ» (до дня сімї) Тренінгове заняття 12.05    
5.2.  Співпраця із закладами загальної середньої освіти, з іншими установами та організаціями
5.1 Укладення угоди про співпрацю ДНЗ і ЗОШ  №11 Круглий стіл До  01.09.2021 Вихователь-методист  
5.2 Забезпечити виконання  «Плану роботи по забезпеченню перспективності та наступності у співпраці Охтирського дошкільного навчального закладу «Ластівка» та Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 на 2021-2022 н.р.»   Протягом року  
Вихователь-методист
 
5.3 Систематично проводити екскурсії в дитячу бібліотеку, по визначних пам’ятках рідного міста (з дотриманням карантинних заходів) Екскурсія до бібліотеки Згідно тематичних блоків Вихователі дошкільних груп  
5.4 Відвідувати Центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю (з дотриманням карантинних заходів) Екскурсія до Центру позашкільної освіти Згідно тематичних блоків Вихователі дошкільних груп  
5.5 Організовувати екскурсії з дітьми старшого дошкільного віку до пожежної частини(з дотриманням карантинних заходів) Екскурсія до пожежної частини Згідно тематичних блоків Вихователі дошкільних груп  
5.6 Організовувати екскурсії з дітьми старшого дошкільного віку до відділку поліції(з дотриманням карантинних заходів)
 
 
 
Екскурсія до відділу поліції Згідно тематичних блоків Вихователі дошкільних груп  
5.3.  Проведення спільних заходів з фізкультурно-оздоровчого,
художньо-естетичного циклів
5.1 Організувати освітній процес згідно гранично-допустимого навчального навантаження на дитину.
Здійснювати освітній процес через блочно-тематичну організацію та різні види занять
Організація освітнього процесу протягом року
 
   
5.2 Інноваційна діяльність :
-впроваджувати інноваційну технологію ТРВЗ на  розвиток творчого мислення;
-впроваджувати інноваційну технологію М.Зайцева по навчанню дітей ранньому читанню;
-впроваджувати застосування коректурних таблиць на розвиток пізнавальної діяльності дітей за методикою М. Гавриш;
-впроваджувати  психолого педагогічне проектування на розвиток творчого мислення
 -впроваджувати інноваційну методику «Палички Кюїзенера» на розвиток логічного мислення
- впроваджувати мнемотехніку
Організація освітнього процесу  
протягом року
 
   
5.3 Продовжити роботу профільних груп:
*сенсорно-пізнавальний розвиток дітей  група раннього віку «Вишенька», «Малинка», «Суничка»; 
*творчо-пізнавальний розвиток за методикою ТРВЗ дітей  група середнього дошк. віку 5 р. ж. «Калинка»
*художньо-творчого спрямування група старшого дошк. віку  6 р. ж. «Яблучко»
Організація освітнього процесу  
 
протягом року
 
 
   
5.4 Організувати діяльність гуртків за авторськими програмами та варіативною складовою програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» :
*«У пошуках знахідок» (пошуково-дослідницький)
*  «Танцювальна мозаїка»
(художньо-естетичний)
*«Умілі рученята»  (художньо-творчий )
*«Весела аеробіка» (фізкультурно-оздоровчий)
Організація гурткової роботи  
 
протягом року
 
 
   
5.5 Проводити День театру Вистави щокварталу    
5.6 Проводити тематичні свята, виставки, конкурси, виставки, огляди за участю дітей   протягом року    
5.7 Організувати звіти гуртків Звіти гуртків раз на квартал    
5.8 Створити оптимальне розвивальне ігрове середовище в групах Організація освітнього процесу до 1.09    
5.9 Ігрове обладнання відповідно до Типового переліку Інвентаризація іграшок до 01.10    
5.10 Організувати освітньо-виховну роботу на період канікул в закладі Організація освітнього процесу відповідно до наказу    
  РОЗДІЛ VІ. Внутрішня система оцінюванняякості освітньої  діяльності 
Тема та зміст заходу Форма проведення Термін проведення Відповідаль
ний
Примітка
 
6.1. Вивчення стану організації освітнього процесу та процесів функціонування
6.1 Стан організації життєдіяльності дітей раннього віку Комплексне вивчення гр. «Суничка» 21-25.03 Кушнарьова Л.М.  
6.2 Сформованість шкільної зрілості дітей старшого дошкільного віку Комплексне вивчення гр. «Яблучко» 25-29.04 Клюшник Т.Ю.  
6.3 «Аналіз ефективності впровадження інноваційних технологій в групах дошкільного віку» Тематичне вивчення груп дошк.в. 22-26.11 Вихователь-методист, вихователі
  груп
 
6.4 «Про стан освітнього процесу з формування комунікативно – мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку»
 
Тематичне вивчення груп раннього та дошк. віку 14-18.03 Вихователь-методист, вихователі
  груп
 
6.5 Корекційно-розвивальна робота з дітьми по підготовці до шкільного навчання Оперативне вивчення гр. «Яблучко» лютий Практичний психолог  
6.6 Медико-педагогічний контроль на заняттях з фізичного виховання» Оперативне вивчення груп раннього та дошкільного віку Жовтень
квітень
Вихователь-методист,
Сестра медична старша
 
5.7 Про організацію роботи КЦ «Разом з мамою», ст. д. в., СПП Оперативне вивчення Січень квітень Вихователь-методист, вихователі р.в., ст.д.в.  
6.8 «Використання інноваційних технологій у освітньому процесі» Оперативне вивчення групи дошкільного віку 04-08.04 вихователі дошкільних груп  
6.9 «Стан організації гурткової роботи в днз» Оперативне вивчення дошкільні
групи
 
11-15.04
вихователі старших груп  
6.10 Планування освітньої діяльності з дошкільниками Оперативне вивчення групи раннього та дошкільного віку 17-21.01 вихователі груп
 
 
 
6.11 Організація життєдіяльності дітей згідно гранично допустимого навантаження на дитину. Вибіркове вивчення групи раннього та дошкільного віку  Вихователь-методист 18-22.10  
6.12 Стан ведення ділової документації педагогами Вибіркове вивчення групи раннього та дошкільного віку  Вихователь-методист 11-15.10 
 
 
6.13 Організація освітнього процесу в режимі карантину Вибіркове вивчення групи раннього та дошкільного віку  Вихователь-методист 21.12.2020 25.12.2020  
6.14 Безпека життєдіяльності
стан роботи з батьками щодо навчання дітей правилам безпечної поведінки на дорозі
       
6.15 Охорона праці
атестація робочих місць за умовами праці;
перевірка знань з питань охорони праці
 
   
Комісія
 
Комісія з перевірки знань з ОП
 
Вересень-листопад 2021
 
20-30.09.2021
 
6.16 Пожежна безпека
дотримання працівниками інструкцій з ПБ та протипожежного режиму
  Директор, відповідальний за ПБ Грудень 2021  
6.17 Цивільний захист
планування форм роботи з дітьми щодо навчання діям у надзвичайних ситуаціях.
    Квітень 2022  
6.18 Медичне обслуговування
Стан оформлення (ведення) медичної документації
    Травень 2022  
6.19 Організація харчування
Стан роботи з навчання дітей культурно-гігієнічним навичкам
    Січень 2022