Заклад дошкільної освіти (ясла-садок)
Охтирської міської ради в Сумській області
Головна
Історія
Про нас
Адміністрація
Наш колектив
Наші групи
Вишенька
Малинка
Калинка
Яблучко
Суничка
Наші
досягнення
Публічна інформація
Статут закладу
Ліцензія на впровадження освітньої діяльності
Структури та органи управління закладу освіти
Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою
Територія обслуговування
Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які виховуються у закладі
Мова освітнього процесу
Наявність вакантних посад
Матеріально-технічне забезпечення
Результати моніторингу якості освіти
Річний звіт про діяльність закладу
Правила прийому та перебування дітей в дитсадку
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти
Психологічна служба
Нормативно-правова база практичного психолога
Адаптація дітей до умов дошкільного закладу
Підготовка дітей до школи
Поради педагогам
Поради батькам
Протидія булінгу
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти
Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу
Порядок реагування на доведені випадки булінгу та відповідальність осіб причетних до булінгу (цькування)
Нормативно-правове забезпечення щодо запобігання та протидії булінгу
Телефони довіри
Права та обовязки учасників освітнього процесу стосовно протидії булінгу
Сторінка вихователя-методиста
Завдання методичної служби
Освітня програма
План роботи
Методична робота
Вихователям на допомогу
Безпека життєдіяльності
Літнє оздоровлення
Новини
Педагогічна скринька
Батьківський всеобуч
Сторінка медсестри
Сторінка музичного керівника
Сторінка інструктора з фізичної культури
Організація харчування
Готуємось до школи
Поради майбутнім першокласникам
Обов’язкова освіта дітей старшого дошкільного віку
Що має знати дитина при вступі до школи
Батькам на замітку
Спробуємо разом
Зворотній
зв’язок
Фотогалерея
Оголошення
Рекомендовані посилання:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ДИТЯЧА БІБЛІОТЕКА
Дитяча бібліотека "Читанка"
Дитячий портал "Сонечко"
Аудіо-бібліотека "Почитайко"
Національна бібліотека України для дітей
ДИТЯЧИЙ САЙТ ЛЕВКО
Оцініть роботу сайту:
Методична робота – це спеціальний комплекс взаємопов'язаних практичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, їх безперервну та професійно-методичну освіту, яка зорієнтована в кінцевому результаті на підвищення рівня освіченості, розвинутості і вихованості
.
Методична робота в дошкульному навчальному закладі повинна відповідати наступним правилам:
- організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів;
- приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має безпосередній вихід;
- позначається на рівні підготовленості вихованців;
- задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога;
- постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків;
- створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.
Пріоритети розвитку методичної роботи дошкільного закладу :
- диференційоване навчання й розвиток педагогічних кадрів, підвищення їх кваліфікації;
- активне формування інноваційного потенціалу, професійної мотивації;
- формування, виявлення, вивчення та впровадження найбільш цінного перспективного досвіду педагогічної діяльності;
- підготовка методичного забезпечення для здійснення освітнього процесу;
- формування готовності до професійного самовдосконалення.
Мета методичної роботи:
Удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів, вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності, організація моніторингу якості освіти відповідно до Державних стандартів, запровадження компетентнісно-орієнтованого підходу до навчально-виховного процесу.
Напрями методичної роботи:
- підвищення соціально-психологічної культури педкадрів;
- удосконалення педагогічної майстерності;
- сприяння в опануванні світової та національної, мовної й побутової культури;
- розвиток спеціальних умінь і навичок.
Головними завданнями діяльності методичної роботи ДНЗ є:
- підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;
- вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;
- сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою.
- підтримка ділового тонусу педагогів;
- стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;
- створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання
- оптимізація системи мотивації педагогів до підвищення фахової майстерності та узагальнення власного педагогічного досвіду;
Принципи методичної роботи:
- педагогічна співпраця з педагогом.
- робота в режимі довіри, доброзичливості.
- творча атмосфера, стимулювання творчої активності.
- принцип допоміжно-регулювального контролю.
- надання вихователю права вибору.
- системність методичних заходів.
- принцип «Я-повідомлень» у спілкуванні.
- систематична допомога.
- випереджуючий характер методичної роботи
Результат методичної роботи:
становлення індивідуальної авторської, якісної системи педагогічної діяльності, коли кожний педагог охоплений увагою методиста, разом з ним моделює, планує діяльність, одержує позитивні результати.