Заклад дошкільної освіти (ясла-садок)
Охтирської міської ради в Сумській області

Наша адреса:

ЗДО "Ластівка", вулиця Сумська, 17
місто Охтирка, Сумська область, 42700

E-mail:

lastivkagarden@meta.ua

 

Години прийому громадян директором:
вівторок 15.00 - 17.00
пятниця 15.00 - 17.00

Нормативні документи про звернення громадян

Закон України "Про звернення громадян".
Порядок звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів.
Зразок оформлення звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Указ Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається

 Перелік питань для звернень громадян, що відносяться до компетентності ЗДО "Ластівка"

Соціальний захист
Про надання матеріальної допомоги працівникам закладу освіти
Про надання соціальної допомоги працівникам закладу освіти
Праця і заробітна плата
Про працевлаштування, у т.ч. в заклади освіти
Про нарахування та виплата зарплати та інших коштів працівникам закладу освіти
Охорона здоров’я
Про роботу в літній період
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян
Про порушення прав дітей та їх батьків
Про порушення прав педагогів
Сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт
Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

Про ремонт, добудову закладу
Про матеріально-технічне забезпечення закладу
Про зарахування на навчання, поновлення, переведення, видачу направлень до ЗДО
Про покращення організації навчально-виховного процесу
Про режим роботи закладу
Про харчування дітей та оплату за харчування
Про надання платних послуг
Про надання роз’яснень
Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини
Про роботу благодійних фондів
Інше

Нормативні документи про звернення громадян

Закон України "Про звернення громадян".
Порядок звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів.
Зразок оформлення звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Указ Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається/




 

    Як подати звернення до управління Державної служби
якості освіти у Сумській області

    Захист прав учасників освітнього процесу — педагогів, здобувачів освіти, їх батьків — серед пріоритетів діяльності Державної служби якості освіти України та її територіальних органів
    У разі виникнення питань щодо доступу до якісної освіти, дотримання чинного законодавства про освіту, кожен бажаючий може звернутися до Управління Державної служби якості освіти у Сумській  області в один із способів:

- надіслати звернення на електронну пошту управління Служби  sumy@sqe.gov.ua  або на адресу: просп. Свободи, 38, м. Суми, 40016;
- зателефонувати на «гарячу лінію»  (0542) 77 66 10; +38 066 232 20 11.
- викласти звернення на особистому прийомі (попередній запис за    телефоном (0542) 77 66 10.
   У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
   В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику буде надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
    Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
    Звернення надіслане з використанням мережі Інтернет (електронне звернення) є різновидом письмового звернення та оформляється з дотриманням вищевказаних вимог.
 
Управління Державної служби якості освіти у Сумській області
Телефон: 0542 77 66 10
Сторінки в соціальних мережах:
https://www.facebook.com/SumySQEua
https://www.youtube.com/channel/UCFE79MN0tYPp0n6JyHNznbw