Пам’ять та уява
Пам’ять та уява
Успіхи дитини дуже залежать від її пам'яті. Пам'ять маленької дитини дуже добра, але вона образна та мимовільна, тобто вона запам'ятовує те, що було цікаве. Дитина не ставить перед собою завдання: мені треба запам'ятати цей вірш. У школі дитині доведеться запам'ятовувати більші обсяги інформації. Вона повинна запам'ятати не те, що цікаво, а те, що потрібно, та ще й стільки, скільки потрібно. Пам'ять потрібно розвивати завчасно.
Також велику роль у засвоєнні шкільних знань грає уява. Слухаючи пояснення вчителя, дитина повинна уявляти ситуації, з якими вона не зустрічалася у своєму житті, представляти образи, що не існують у дійсності.
Дитини що вступає до школи має:
запам'ятовувати 7 з 10-ти слів на слух;
запам'ятовувати 5 чисел підряд;
запам'ятовувати 6-8 картинок протягом 1-2 хв.;
уміти розказати на пам'ять декілька віршів;
уміти переказувати казки та розповіді;
уміти порівнювати два зображення по пам'яті;
домальовувати незакінчене зображення, доповнивши його деталями;
самостійно скласти невелику казку чи історію на задану тему.
|